Zobrazeno 1 - 10
of 291
pro vyhledávání: '"de Vries, Simon"'
Autor:
Bolin Olsson, Hannes, de Vries, Simon
This study explores how consumer’s attitudes towards consumer-generated advertising (CGA) have changed over time. The study measures consumer attitude changes of the winning contributions from Doritos Crash the Super bowl between the years 2007-201
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-43894
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Neuroscience and Biobehavioral Reviews September 2017 80:622-629
Autor:
de Vries, Simon J., author1
Publikováno v:
Abraham Kuenen (1828–1891) His Major Contributions to the Study of the Old Testament: A Collection of Old Testament Studies Published on the Occasion of the Centenary of Abraham Kuenen’s Death (10 December 1991). :128-147
Autor:
Andersson, Jon, May, John, Favre, Cecile, Bosteels, Dirk, de Vries, Simon, Heaney, Matthew, Keenan, Matthew, Mansell, Jonathon
Publikováno v:
SAE International Journal of Fuels and Lubricants, 2014 Nov 01. 7(3), 919-934.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26273732
Autor:
Al-Attar, Sinan, de Vries, Simon
Publikováno v:
In Coordination Chemistry Reviews 1 January 2013 257(1):64-80
Autor:
Cherepanov, Alexey V., Doroshenko, Elena V., Matysik, Jörg, de Vries, Simon, de Groot, Huub J. M.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2008 Jun . 105(25), 8563-8568.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25462826
Publikováno v:
In Journal of Molecular Catalysis. B, Enzymatic 2010 62(2):142-148
Autor:
De Vries, Simon J.
Publikováno v:
Journal of Biblical Literature, 1988 Dec 01. 107(4), 619-639.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3267625
Autor:
De Vries, Simon J.
Publikováno v:
Vetus Testamentum, 1989 Jul 01. 39(3), 283-306.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1519606