Zobrazeno 1 - 10
of 1 412
pro vyhledávání: '"de Vries, M J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Stammes, H, Henze, I, Barendsen, E & De Vries, M J 2021, Teachers noticing chemical thinking while students plan and draw designs . in I Henze & M J De Vries (eds), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education . vol. 17, Brill|Sense, International Technology Education Studies, no. 17, vol. 1879-8748, pp. 311-343 . https://doi.org/10.1163/9789004450004_014
Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, 17, 311-343
Design-Based Concept Learning In Science And Technology Education
Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education ISBN: 9789004450004
Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, 311-343. Leiden : Brill | Sense
STARTPAGE=311;ENDPAGE=343;TITLE=Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education
Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, pp. 311-343
Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, 17, 311-343
Design-Based Concept Learning In Science And Technology Education
Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education ISBN: 9789004450004
Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, 311-343. Leiden : Brill | Sense
STARTPAGE=311;ENDPAGE=343;TITLE=Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education
Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, pp. 311-343
Item does not contain fulltext
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a196cb953e760a19a82d48be8f45736b
https://hdl.handle.net/1820/4d5d2bdc-aa15-4292-9a30-96568a8642d0
https://hdl.handle.net/1820/4d5d2bdc-aa15-4292-9a30-96568a8642d0
Publikováno v:
Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education ISBN: 9789004450004
Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, pp. 344-371
Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, 344-371. Leiden : Brill | Sense
STARTPAGE=344;ENDPAGE=371;TITLE=Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education
Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, 17, 344-371
Sheoratan, S, Henze, I, Barendsen, E & De Vries, M J 2021, Teachers' reported practice of verbal scaffolding during design activities . in I Henze & M J De Vries (eds), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education . vol. 17, Brill|Sense, pp. 344-371 . https://doi.org/10.1163/9789004450004_015
Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, pp. 344-371
Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, 344-371. Leiden : Brill | Sense
STARTPAGE=344;ENDPAGE=371;TITLE=Henze, I.; Vries, M.J. De (ed.), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education
Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education, 17, 344-371
Sheoratan, S, Henze, I, Barendsen, E & De Vries, M J 2021, Teachers' reported practice of verbal scaffolding during design activities . in I Henze & M J De Vries (eds), Design-Based Concept Learning in Science and Technology Education . vol. 17, Brill|Sense, pp. 344-371 . https://doi.org/10.1163/9789004450004_015
Item does not contain fulltext
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::829b49ed9e107c48c4edb2be1e3a866b
https://doi.org/10.1163/9789004450004_015
https://doi.org/10.1163/9789004450004_015
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Paedagogica Europaea, 1972 Jan 01. 7, 120-126.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1502490
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education; Sep2020, Vol. 30 Issue 4, p657-686, 30p
Publikováno v:
International Journal of Technology & Design Education; Apr2020, Vol. 30 Issue 2, p295-320, 26p