Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"de Vasconcelos, Claudio Ruy"'
Autor:
Filho, Walter Leal1,2 (AUTHOR), de Vasconcelos, Claudio Ruy Portela3,4 (AUTHOR) crpv@academico.ufpb.br, Ferreira, Paula4 (AUTHOR), Araújo, M. Madalena4 (AUTHOR), Berenguer, Alessandra3 (AUTHOR), Almeida, Nadjacleia5 (AUTHOR), Fritzen Gomes, Bárbara6 (AUTHOR), Júnior, Joácio Morais7 (AUTHOR), Colombo, Ciliana Regina8 (AUTHOR), Lira, Walleci Gabeu3 (AUTHOR), Agostinho, Thatiana Lira Alves3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Sustainable Development. Oct2023, Vol. 31 Issue 5, p3896-3912. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leal Filho, Walter, Salvia, Amanda Lange, Paço, Arminda, Dinis, Maria Alzira Pimenta, Vidal, Diogo Guedes, Da Cunha, Dênis Antônio, de Vasconcelos, Claudio Ruy, Baumgartner, Rupert J., Rampasso, Izabela, Anholon, Rosley, Doni, Federica, Sonetti, Giulia, Azeiteiro, Ulisses, Carvalho, Sara, Ríos, Francisco Javier Montoro
Publisher Copyright: © 2022, The Author(s). Background: Sustainable production and consumption are two important issues, which mutually interact. Whereas individuals have little direct influence on the former, they can play a key role on the latter.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1437::ff859d13b3ea9736fdfd8dbfd692e5ca
https://hdl.handle.net/10362/150358
https://hdl.handle.net/10362/150358
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hekis, Helio Roberto1,2 hekis1963@gmail.com, de Vasconcelos, Claudio Ruy Portela3,4 claudioruy@yahoo.com, Paulino, Raissa Dalia5,6 raissapaulino@ig.com.br, Martins, Silvana Dias7 silvanadm@hotmail.com
Publikováno v:
REMark: Revista Brasileira de Marketing. jul-set2014, Vol. 13 Issue 5, p19-35. 17p.