Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"de Souza, Luciene"'
Publikováno v:
Arquivos Brasileiros de Oftalmologia; 2025, Vol. 88 Issue 1, p1-4, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Souza, Luciene Barbosa
Publikováno v:
Internet Latent Corpus Journal; Vol 11 No 2 (2021); 99-110
Internet Latent Corpus Journal; Vol. 11 Núm. 2 (2021); 99-110
Internet Latent Corpus Journal; Vol. 11 No 2 (2021); 99-110
Internet Latent Corpus Journal; vol. 11 n.º 2 (2021); 99-110
Internet Latent Corpus Journal; Vol. 11 Núm. 2 (2021); 99-110
Internet Latent Corpus Journal; Vol. 11 No 2 (2021); 99-110
Internet Latent Corpus Journal; vol. 11 n.º 2 (2021); 99-110
Inclusive education has been an important way to cover diversity by building a school that offers a meaningful teaching proposal to the community as a whole, especially to those at risk of exclusion in terms of learning and participation in the class
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b14b5798c17f3343a5edb0cb640088d6
Autor:
von Harbach Ferenczy, Peter Alexander1 ferenczy@me.com, Barbosa de Souza, Luciene2
Publikováno v:
Revista Brasileira de Oftalmologia. 2020, Vol. 79 Issue 1, p71-80. 20p.
Autor:
dos Santos, Claudia N., de Souza, Luciene S., Quinelato, Simone B., do Couto, Melissa C.M., Pinheiro, Jairo, Rodrigues, M. Lurdes de A.
Publikováno v:
In Veterinary Parasitology 25 August 2011 180(3-4):274-278
Autor:
Quinelato, Simone, Couto, Melissa C.M., Ribeiro, Bruno C., Santos, Cláudia N., de Souza, Luciene S., dos Anjos, Débora H.S., Sampaio, Ivan B.M., Rodrigues, Lurdes M.A.
Publikováno v:
In Veterinary Parasitology 2008 153(1):100-107
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arreguy-Sena, Cristina, Silva Dutra, Herica, Deleon de Melo, Laércio, Ferreira Pinto, Paulo, Carnevale de Souza, Luciene, Spindola, Thelma
Publikováno v:
RECIEN: Revista Científica de Enfermagem; 2020, Vol. 10 Issue 30, p12-23, 12p
Publikováno v:
Revista Extensão & Cidadania; v. 3 n. 6 (2015): v.3, n.6, jul./dez. 2015
Este artigo apresenta algumas reflexões sobre as contribuições do Programa Institucional de Bolsas de Iniciação à Docência (PIBID) para a formação inicial e continuada do professor na Educação Básica. O Programa visa o incentivo e a valor