Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"de Souza, José Carlos"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Prática Docente (Journal Practice Teacher); Vol. 6 No. 2 (2021): Maio a Agosto de 2021 (Fluxo contínuo); e038
Revista Prática Docente (Revista Práctica Docente); Vol. 6 Núm. 2 (2021): Maio a Agosto de 2021 (Fluxo contínuo); e038
Revista Prática Docente; v. 6 n. 2 (2021): Maio a Agosto de 2021 (Fluxo contínuo); e038
Revista Prática Docente (Revista Práctica Docente); Vol. 6 Núm. 2 (2021): Maio a Agosto de 2021 (Fluxo contínuo); e038
Revista Prática Docente; v. 6 n. 2 (2021): Maio a Agosto de 2021 (Fluxo contínuo); e038
The aim of this article is to discuss the theoretical and methodological contributions made by the Brazilian intellectual and educator Paulo Freire (1921-1997) about the Youth and Adult Education modality. The discussion is supported by a bibliograph
Publikováno v:
Paradigma; Sep2022, Vol. 43 Issue 3, p503-526, 24p
Publikováno v:
Revista Prática Docente (Journal Practice Teacher); Vol. 5 No. 1 (2020): Janeiro a Abril de 2020 (Fluxo contínuo); 469-488
Revista Prática Docente (Revista Práctica Docente); Vol. 5 Núm. 1 (2020): Janeiro a Abril de 2020 (Fluxo contínuo); 469-488
Revista Prática Docente; v. 5 n. 1 (2020): Janeiro a Abril de 2020 (Fluxo contínuo); 469-488
Revista Prática Docente (Revista Práctica Docente); Vol. 5 Núm. 1 (2020): Janeiro a Abril de 2020 (Fluxo contínuo); 469-488
Revista Prática Docente; v. 5 n. 1 (2020): Janeiro a Abril de 2020 (Fluxo contínuo); 469-488
The objective of the article is to present a Comic Book (HQ) as an educational tool to improve the Monitoring Program of Federal Institute Goiano - Campus Ceres. The monitoring as a educational tool in the students's academic life, has been studied a
Este artigo tem como objetivo expor aspectos da constituição de um Modelo Praxeológico de Referência para o ensino de Álgebra Linear. A pesquisa esteve voltada para o ensino superior com impacto direto na formação de professores, tornando-se u
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2666::c4317738678eb0e09a30c2fb1ebabafa
http://funes.uniandes.edu.co/24201/
http://funes.uniandes.edu.co/24201/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.