Zobrazeno 1 - 10
of 787
pro vyhledávání: '"de Souza, Ana P."'
Autor:
Achon, Laura, De Souza, Ana, Hume, Alethia, Chenu-Abente, Ronald, De Gotzen, Amalia, Cernuzzi, Luca
SOS TUTORIA UC is a student connection application aimed at facilitating academic assistance between students through external tutoring outside of the application. To achieve this, a responsive web application was designed and implemented, integrated
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.10869
Publikováno v:
Communications in Mathematics, Volume 31 (2023), Issue 2 (Special issue: Euclidean lattices: theory and applications) (September 10, 2023) cm:11146
Multilevel lattice codes, such as those associated to Constructions $C$, $\overline{D}$, D and D', have relevant applications in communications. In this paper, we investigate some properties of lattices obtained via Constructions D and D' from $q$-ar
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.16879
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.