Zobrazeno 1 - 10
of 157
pro vyhledávání: '"de Sonneville, Leo M. J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Suurland, Jill, van der Heijden, Kristiaan B., Huijbregts, Stephan C. J., Smaling, Hanneke J. A., de Sonneville, Leo M. J., Van Goozen, Stephanie H. M., Swaab, Hanna
Publikováno v:
Child Development, 2016 Jan 01. 87(1), 256-269.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24698547
Executive functioning and its relation to ASD and ADHD symptomatology in 22q11.2 deletion syndrome*.
Autor:
de Sonneville, Leo M. J.1,2 (AUTHOR) LSonneville@FSW.leidenuniv.nl, Hidding, Elske1 (AUTHOR), van Engeland, Herman3 (AUTHOR), Vorstman, Jacob A. S.3 (AUTHOR), Sijmens-Morcus, Monique E. J.1 (AUTHOR), Swaab, Hanna1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Neuropsychology. Jan2018, Vol. 24 Issue 1, p1-19. 19p.
Autor:
Huijbregts, Stephan C. J.1 shuijbregts@fsw.leidenuniv.nl, de Sonneville, Leo M. J.1
Publikováno v:
Behavior Genetics. May2011, Vol. 41 Issue 3, p430-436. 7p. 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
Agnes Brunnekreef, J.1 (AUTHOR), De Sonneville, Leo M. J.2 (AUTHOR), Althaus, Monika1 (AUTHOR), Minderaa, Ruud B.1 (AUTHOR), Oldehinkel, Albertine J.1 (AUTHOR), Verhulst, Frank C.3 (AUTHOR), Ormel, Johan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Child Psychology. Feb2007, Vol. 48 Issue 2, p185-193. 9p. 2 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.