Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"de QUEIROZ, Daiane"'
Publikováno v:
Revista Foco (Interdisciplinary Studies Journal); 2024, Vol. 17 Issue 2, p1-22, 22p
Publikováno v:
Geosul; mai-ago2023, Vol. 38 Issue 87, p317-344, 28p
Publikováno v:
REVISTA QUAESTIO IURIS; v. 14, n. 02 (2021): REVISTA QUAESTIO IURIS-VOL. 14, N°02; 668-688
Revista Quaestio Iuris
Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ)
instacron:UERJ
Revista Quaestio Iuris
Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ)
instacron:UERJ
O presente artigo analisa a eficácia da técnica da instrução programada, juntamente com o uso de duas Tecnologias da Informação e Comunicação (TICs), no campo do ensino superior do direito. O trabalho pretende contribuir com o aspecto tecnol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::eb9042783c1bdc644cce0b8e6f39eb79
https://www.e-publicacoes.uerj.br/index.php/quaestioiuris/article/view/46426
https://www.e-publicacoes.uerj.br/index.php/quaestioiuris/article/view/46426
Autor:
Pedraza, Dixis Figueroa1 dixisfigueroa@gmail.com, de Queiroz, Daiane2, da Fonsêca Almeida Gama, Jacqueline Santos3
Publikováno v:
Brazilian Journal of Mother & Child Health (BJMCH) / Revista Brasileira de Saude Materno Infantil (RBSMI). jan-mar2015, Vol. 15 Issue 1, p17-31. 15p.
Autor:
dos Santos, Davanice, Rodrigues Pereira, Francilene Jane, Silva Bitencourt, Maria do Livramento, de Queiroz, Daiane, do Nascimento, Lusia Balbino
Publikováno v:
Saúde Coletiva; set2020, Vol. 10 Issue 56, p3102-3106, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.