Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"de Pagter, A.P.J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PLoS ONE, 18(2 February):e0277489
PLoS ONE, 18(2):e0277489. Public Library of Science
PLoS ONE, 18(2):e0277489. Public Library of Science
Background Physicians increasingly show symptoms of burnout due to the high job demands they face, posing a risk for the quality and safety of care. Job and personal resources as well as support interventions may function as protective factors when d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Praktische Pediatrie, 14(3), 174-177
Veel organisaties maken gebruik van individuele coaching van professionals en dit lijkt effectief bij te dragen aan welzijn, ontwikkeling en functioneren van deze professionals. In medische settings is coaching echter nog niet vanzelfsprekend. Het Er
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::e3ae6745e13008ba1f9019041ea03533
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/challenge-en-support-coaching-voor-kinderartsen-in-opleiding(7e725611-5a5e-430a-a8e8-577f73663c31).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/challenge-en-support-coaching-voor-kinderartsen-in-opleiding(7e725611-5a5e-430a-a8e8-577f73663c31).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.