Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"de Mooij, Marieke"'
Autor:
de Mooij, Marieke
Publikováno v:
International Marketing Review, 2017, Vol. 34, Issue 3, pp. 444-456.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMR-02-2016-0047
Autor:
de Mooij Marieke
Publikováno v:
International Marketing Review, 2013, Vol. 30, Issue 3, pp. 253-261.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/02651331311321990
Autor:
de Mooij, Marieke
Publikováno v:
International Marketing Review, 2000, Vol. 17, Issue 2, pp. 103-113.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/02651330010322598
Autor:
de Mooij, Marieke1 (AUTHOR) mdemooij@zeelandnet.nl, Beniflah, Jake2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of International Consumer Marketing. Jan/Feb2017, Vol. 29 Issue 1, p2-10. 9p.
Autor:
de Mooij, Marieke *, Hofstede, Geert
Publikováno v:
In Journal of Retailing 2002 78(1):61-69
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Goodrich, Kendall1 (AUTHOR) kendall.goodrich@wright.edu, de Mooij, Marieke2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Communications. Mar2014, Vol. 20 Issue 1/2, p103-116. 14p.
Autor:
Goodrich, Kendall1 (AUTHOR) kendall.goodrich@wright.edu, de Mooij, Marieke2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of International Consumer Marketing. 2011, Vol. 23 Issue 3/4, p246-259. 14p. 3 Charts.
Autor:
de Mooij, Marieke1 (AUTHOR) mdemooij@zeelandnet.nl, Hofstede, Geert2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of International Consumer Marketing. 2011, Vol. 23 Issue 3/4, p181-192. 12p. 1 Diagram.
Autor:
de Mooij, Marieke mdemooij@zeelandnet.nl, Hofstede, Geert1
Publikováno v:
International Journal of Advertising. 2010, Vol. 29 Issue 1, p85-110. 26p. 1 Diagram.