Zobrazeno 1 - 10
of 332
pro vyhledávání: '"de Leeuw, S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the Royal Society of London. Series A, Mathematical and Physical Sciences, 1983 Jul 01. 388(1794), 177-193.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2397385
Publikováno v:
Proceedings of the Royal Society of London. Series A, Mathematical and Physical Sciences, 1980 Oct . 373(1752), 27-56.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2397238
Publikováno v:
Proceedings of the Royal Society of London. Series A, Mathematical and Physical Sciences, 1980 Oct . 373(1752), 57-66.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2397239
Publikováno v:
International Journal of Management Reviews 20 (2018) 2
International Journal of Management Reviews, 20(2), 255-276
Nguyen, D H, de Leeuw, S L J M & Dullaert, W E H 2018, ' Consumer behaviour and order fulfilment in online retailing – A systematic review ', International Journal of Management Reviews, vol. 20, no. 2, pp. 255-276 . https://doi.org/10.1111/ijmr.12129
International Journal of Management Reviews, 20(2), 255-276
Nguyen, D H, de Leeuw, S L J M & Dullaert, W E H 2018, ' Consumer behaviour and order fulfilment in online retailing – A systematic review ', International Journal of Management Reviews, vol. 20, no. 2, pp. 255-276 . https://doi.org/10.1111/ijmr.12129
This paper provides a systematic review of consumer behaviour and order fulfilment in online retailing. The objective of this review is threefold: first, to identify elements of order‐fulfilment operations that are relevant to online consumer behav
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.