Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"de Leeuw, Rebecca N. H."'
Publikováno v:
Media Psychology; 2024, Vol. 27 Issue 4, p479-502, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smit, Crystal R.1,2 c.r.smit@essb.eur.nl, de Leeuw, Rebecca N. H.1, Bevelander, Kirsten E.1,3, Burk, William J.1, van Woudenberg, Thabo J.1,2, Buijs, Laura1, Buijzen, Moniek1,2
Publikováno v:
BMC Public Health. 1/22/2021, Vol. 21 Issue 1, p1-15. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Leeuw, Rebecca N H, Verhagen, Maaike, de Wit, Cindy, Scholte, Ron H J, Engels, Rutger C M E
Publikováno v:
Tobacco Control, 2011 Sep 01. 20(5), 344-348.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41320163
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tobacco Control, 2010 Jun 01. 19(3), 201-205.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20788849
Autor:
Green, Kayla H, van de Groep, Suzanne, Sweijen, Sophie W, Becht, Andrik I, Buijzen, Moniek, de Leeuw, Rebecca N H, Remmerswaal, Danielle, van der Zanden, Rianne, Engels, Rutger C M E, Crone, Eveline A, Leerstoel Branje, Adolescent development: Characteristics and determinants
Publikováno v:
Scientific Reports, 11
Scientific Reports, 11(1):11563. Nature Publishing Group
Scientific Reports
Scientific Reports, Vol 11, Iss 1, Pp 1-13 (2021)
Scientific Reports, 11(1), 1. NLM (Medline)
Scientific Reports, 11(1):11563. Nature Publishing Group
Scientific Reports
Scientific Reports, Vol 11, Iss 1, Pp 1-13 (2021)
Scientific Reports, 11(1), 1. NLM (Medline)
Adolescence is a formative period for socio-emotional development which is threatened by the COVID-19 pandemic. The current longitudinal study examined two aims: (1) the short- and long-term effects of the pandemic on young people’s mood (i.e. vigo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1b6f6c7be7ac8db8e6ffbd15e6257161
http://hdl.handle.net/2066/233816
http://hdl.handle.net/2066/233816