Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"de Korte, John"'
Autor:
Linthorst Homan, May W., Spuls, Phyllis I., de Korte, John, Bos, Jan D., Sprangers, Mirjam A., van der Veen, J.P. Wietze
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Dermatology 2009 61(3):411-420
Autor:
Prinsen Cecilia AC, Spuls Phyllis I, Sprangers Mirjam AG, de Rie Menno A, Legierse Catharina M, de Korte John
Publikováno v:
Trials, Vol 13, Iss 1, p 236 (2012)
Abstract Background Interest in health-related quality of life (HRQoL) outcome research in dermatology is increasing, especially in the systemic treatment of psoriasis with biologic agents. In other specialties, such as oncology, the application of a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bbb3de9b19543d8be6f018c87884243
Autor:
Linder, Michael Dennis, Piaserico, Stefano, Augustin, Matthias, Fortina, Anna Belloni, Cohen, Arnon D, Gieler, Uwe, Jemec, Gregor B. E, Kimball, Alexa Boer, PESERICO STECCHINI NEGRI DE SALVI, Andrea, Sampogna, Francesca, Warren, Richard B, de Korte, John, BELLONI FORTINA, Anna
Publikováno v:
Linder, M D, Piaserico, S, Augustin, M, Fortina, A B, Cohen, A D, Gieler, U, Jemec, G B E, Kimball, A B, Peserico, A, Sampogna, F, Warren, R B & de Korte, J 2016, ' Psoriasis-The Life Course Approach ', Acta Dermato-Venereologica, vol. 96, no. 217, pp. 102-8 . https://doi.org/10.2340/00015555-2430
Acta dermato-venereologica, 96(217), 102-108. Society for the Publication of Acta Dermato-Venereologica
Acta dermato-venereologica, 96(217), 102-108. Society for the Publication of Acta Dermato-Venereologica
Over the last decades, Life Course Research (LCR), predominantly the domain of sociology, has been increasingly applied in health research, as Life Course Epidemiology (LCE). The latter is concerned with disease patterns over time, accumulation of ex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c9cb25dda333d68659c144e483ff4bb9
http://hdl.handle.net/11577/3191783
http://hdl.handle.net/11577/3191783
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.