Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"de Kock, Tersia"'
Autor:
De Kock, Tersia
Objective: Developing countries require contextual models for universal newborn hearing screening (UNHS) to optimise screening outcomes and cost-effectiveness. Postnatal visits at community-based midwife obstetric units (MOUs) have been proposed as a
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/57177
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology May 2016 84:124-131
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frisby C; Department of Speech-Language Pathology and Audiology, University of Pretoria, Pretoria, South Africa.; Virtual Hearing Lab, Collaborative initiative between the University of Colorado and the University of Pretoria, Aurora, CO, United States., Eikelboom RH; Department of Speech-Language Pathology and Audiology, University of Pretoria, Pretoria, South Africa.; Ear Science Institute Australia, Subiaco, Australia.; Ear Sciences Centre, Medical School, The University of Western Australia, Nedlands, Australia.; Faculty of Health Sciences, Curtin University, Bentley, Australia., Mahomed-Asmail F; Department of Speech-Language Pathology and Audiology, University of Pretoria, Pretoria, South Africa.; Virtual Hearing Lab, Collaborative initiative between the University of Colorado and the University of Pretoria, Aurora, CO, United States., Kuper H; International Centre for Evidence in Disability, London School of Hygiene & Tropical Medicine, London, United Kingdom., Moore DR; Communication Sciences Research Center, Cincinnati Children's Hospital Medical Center and University of Cincinnati, Cincinnati, OH, United States.; Manchester Centre for Audiology and Deafness, University of Manchester, Manchester, United Kingdom., de Kock T; hearX Foundation, Pretoria, South Africa., Manchaiah V; Department of Speech-Language Pathology and Audiology, University of Pretoria, Pretoria, South Africa.; Virtual Hearing Lab, Collaborative initiative between the University of Colorado and the University of Pretoria, Aurora, CO, United States.; Department of Otolaryngology-Head and Neck Surgery, University of Colorado School of Medicine, Aurora, CO, United States.; UCHealth Hearing and Balance, University of Colorado Hospital, Aurora, CO, United States.; Department of Speech and Hearing, School of Allied Health Sciences, Manipal University, Manipal, India., Swanepoel W; Department of Speech-Language Pathology and Audiology, University of Pretoria, Pretoria, South Africa.; Virtual Hearing Lab, Collaborative initiative between the University of Colorado and the University of Pretoria, Aurora, CO, United States.; Ear Science Institute Australia, Subiaco, Australia.; Department of Otolaryngology-Head and Neck Surgery, University of Colorado School of Medicine, Aurora, CO, United States.
Publikováno v:
JMIR formative research [JMIR Form Res] 2023 Aug 23; Vol. 7, pp. e46043. Date of Electronic Publication: 2023 Aug 23.