Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"de Jong, Stefan"'
Autor:
de Jong, Stefan, author
Publikováno v:
The Emerald Handbook of Research Management and Administration Around the World
Autor:
de Jong, Stefan, Kantimm, Wiebke
Publikováno v:
Higher Education (00181560); Dec2024, Vol. 88 Issue 6, p2165-2186, 22p
Autor:
Balaban, Corina1 corina.balaban@manchester.ac.uk, de Jong, Stefan P.L.1
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Jun2023, Vol. 48 Issue 6, p941-962. 22p. 3 Diagrams, 4 Charts.
Publikováno v:
Darbai ir dienos / Deeds and Days. (73):17-35
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=883445
Autor:
de Jong, Stefan, del Junco, Cay
Publikováno v:
Studies in Higher Education; Jun2024, Vol. 49 Issue 6, p1042-1065, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Research Policy September 2016 45(7):1397-1409
Autor:
Stage, Andreas Kjær, de Jong, Stefan
Publikováno v:
Stage, A K & de Jong, S 2023, Non-academic staff’s part in transforming academia: As irrelevant as their label suggests? Research Handbook on Transformation of Higher Education, Edward Elgar Publishing .
Transformations in higher education systems have put heightened and often ambiguous demands on universities. As the professoriate was reluctant to take up the associated tasks, these became formalized as the primary tasks of new types of non-academic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::bbd67659daef854cb4898d45eede077e
https://pure.au.dk/portal/da/publications/nonacademic-staffs-part-in-transforming-academia-as-irrelevant-as-their-label-suggests(21c497ab-bd85-4662-8bc7-d5c316cf7533).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/nonacademic-staffs-part-in-transforming-academia-as-irrelevant-as-their-label-suggests(21c497ab-bd85-4662-8bc7-d5c316cf7533).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.