Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"de Jong, S.R.C."'
Autor:
Salemink, E., de Jong, S.R.C., Notebaert, L., MacLeod, C., Van Bockstaele, B., Experimental psychopathology, Leerstoel Engelhard
Publikováno v:
Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry, 76. Elsevier
Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry, 76, 1. Elsevier
Salemink, E, de Jong, S R C, Notebaert, L, MacLeod, C & Van Bockstaele, B 2022, ' Gamification of cognitive bias modification for interpretations in anxiety increases training engagement and enjoyment ', Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry, vol. 76, 101727, pp. 1-8 . https://doi.org/10.1016/j.jbtep.2022.101727
Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry, 76:101727. Elsevier
Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry, 76:101727, 1-8. Elsevier Limited
Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry, 76, 1. Elsevier
Salemink, E, de Jong, S R C, Notebaert, L, MacLeod, C & Van Bockstaele, B 2022, ' Gamification of cognitive bias modification for interpretations in anxiety increases training engagement and enjoyment ', Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry, vol. 76, 101727, pp. 1-8 . https://doi.org/10.1016/j.jbtep.2022.101727
Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry, 76:101727. Elsevier
Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry, 76:101727, 1-8. Elsevier Limited
Background and objectives: Interpretation bias plays a crucial role in anxiety. To test the causal role and potential clinical benefits, training procedures were developed to experimentally change interpretation bias. However, these procedures are mo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0e1ac63bd47ebdb3d11dddb49815ce58
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/422906
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/422906
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.