Zobrazeno 1 - 10
of 202
pro vyhledávání: '"de Jong, Nynke"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Simulation; 9/9/2024, Vol. 9 Issue 1, p1-19, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Medical Education & Practice; Apr2024, Vol. 15, p281-291, 11p
Autor:
Spanjers, Ingrid A.E., Könings, Karen D. *, Leppink, Jimmie, Verstegen, Daniëlle M.L., de Jong, Nynke, Czabanowska, Katarzyna, van Merriënboer, Jeroen J.G.
Publikováno v:
In Educational Research Review June 2015 15:59-74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lewis, Feylyn, Becker, Saul, Parkhouse, Thomas, Joseph, Stephen, Hlebec, Valentina, Mrzel, Maja, Brolin, Rosita, Casu, Giulia, Boccaletti, Licia, Santini, Sara, D'Amen, Barbara, Socci, Marco, Hoefman, Renske, de Jong, Nynke, Leu, Agnes, Phelps, Daniel, Guggiari, Elena, Magnusson, Lennart, Hanson, Elizabeth
For the first time, this article will provide a cross-national profile of adolescents who provide unpaid care to their ill or disabled family members in six European countries with varied levels of awareness, policy and service provision regarding ad
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::bfa91ea2d766323527429613bade36f0
https://hdl.handle.net/11585/900121
https://hdl.handle.net/11585/900121
Publikováno v:
TVZ : Tijdschrift voor Verpleegkundigen; Feb2024, Vol. 134 Issue 1, p32-34, 3p
Autor:
de Jong, Nynke, van Rosmalen, Peter, Brancaccio, Maria Teresa, Bleijlevens, Michel H. C., Verbeek, Hilde, Peeters, Inge G. P.
Publikováno v:
Public health reviews. 43
Objectives: Students would like to see more creativity and flexibility in the performance of problem-based learning (PBL). Therefore, we applied flipped classroom formats in a course of the Bachelor European Public Health at Maastricht University to
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.