Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"de Groot, Marlies"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Groot, Marlies1 (AUTHOR) marliesdeg@hotmail.com, Laceulle, Odilia M.2 (AUTHOR), Cissen, Helma1 (AUTHOR), Tiemens, Bea3,4 (AUTHOR), van der Heijden, Paul T.1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Clinical Psychology. Dec2022, Vol. 78 Issue 12, p2446-2455. 10p. 1 Diagram, 3 Charts.
Autor:
de Groot, Marlies1 m.e.degroot@tilburguniversity.edu, Schaafsma, Juliette1 j.schaafsma@tilburguniversity.edu, Castelain, Thomas2, Malinowska, Katarzyna3, Mann, Liesbeth1, Ohtsubo, Yohsuke4, Wulandari, Maria Theresia Asti5, Bataineh, Ruba Fahmi6, Fry, Douglas P.7, Goudbeek, Martijn1, Suryani, Angela5
Publikováno v:
European Journal of Social Psychology. Dec2021, Vol. 51 Issue 7, p1198-1212. 15p. 7 Charts.
Autor:
de Groot, Marlies1 m.e.degroot@tilburguniversity.edu, Schaafsma, Juliette1, Veerkamp, Janneke1, Castelain, Thomas2, Kumagai, Tomohiro3, Malinowska, Katarzyna4, Wulandari, Maria Theresia Asti5, Bataineh, Ruba Fahmi6,7, Fry, Douglas P.8, Suryani, Angela Oktavia5
Publikováno v:
Peace & Conflict. Nov2023, Vol. 29 Issue 4, p394-408. 15p.
As part of a larger five-year project (1 September 2016 – 1 March 2022), funded by the European Research Council (reference: 682077-APOLOGY), we investigate how political apologies are viewed across cultures. Past research suggests that people may
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::944344c5e75dd6b3e6100699b44d661e
Publikováno v:
Rubens, W, De Volder, M, Bours, J, De Groot, M & Dam, T 2012, ' Docentprofessionalisering leidt tot betere leeropbrengsten ', OnderwijsInnovatie, vol. 14, no. 2, pp. 32-34 . < https://www.ou.nl/documents/40554/383618/2012_OI_2.pdf/73758cd8-2a5a-e871-8d48-c285e3b06ad4 >
OnderwijsInnovatie, 14(2), 32-34. Open Universiteit Nederland
OnderwijsInnovatie, 14(2), 32-34. Open Universiteit Nederland
Professionalisering heeft positieve gevolgen voor het handelingsrepertoire van docenten en voor de leeropbrengsten van leerlingen. Intern georganiseerde leergangen blijken ook meer effect te hebben op het docentfunctioneren dan andere, voornamelijk v
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::56059e2fbd7d48aa58af00af5a2d4cd0
https://research.ou.nl/ws/files/1001176/DocentprofessionaliseringKW1C.pdf
https://research.ou.nl/ws/files/1001176/DocentprofessionaliseringKW1C.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Groot, Marlies E, Dukel, Lenno, Chadha-Ajwani, Savi, Metselaar, Herold J, Tilanus, Hugo W, Huikeshoven, Frans J *
Publikováno v:
In European Journal of Obstetrics and Gynecology 2000 90(1):109-111
Autor:
Goldberg, Robert J., Brady, Priscilla, Muller, James E., Chen, Zuoyao, de Groot, Marlies, Zonneveld, Paul, Dalen, James E.
Publikováno v:
In The American Journal of Cardiology 1990 66(2):140-144
Autor:
Schaafsma J; Tilburg University, Tilburg, The Netherlands., de Groot M; Tilburg University, Tilburg, The Netherlands., Sagherian-Dickey T; Durham University, Durham, United Kingdom.
Publikováno v:
The British journal of social psychology [Br J Soc Psychol] 2025 Jan; Vol. 64 (1), pp. e12792. Date of Electronic Publication: 2024 Aug 10.