Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"de Gotzen, Amalia"'
Autor:
Achon, Laura, De Souza, Ana, Hume, Alethia, Chenu-Abente, Ronald, De Gotzen, Amalia, Cernuzzi, Luca
SOS TUTORIA UC is a student connection application aimed at facilitating academic assistance between students through external tutoring outside of the application. To achieve this, a responsive web application was designed and implemented, integrated
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.10869
Autor:
Assi, Karim, Meegahapola, Lakmal, Droz, William, Kun, Peter, de Gotzen, Amalia, Bidoglia, Miriam, Stares, Sally, Gaskell, George, Chagnaa, Altangerel, Ganbold, Amarsanaa, Zundui, Tsolmon, Caprini, Carlo, Miorandi, Daniele, Hume, Alethia, Zarza, Jose Luis, Cernuzzi, Luca, Bison, Ivano, Britez, Marcelo Dario Rodas, Busso, Matteo, Chenu-Abente, Ronald, Giunchiglia, Fausto, Gatica-Perez, Daniel
Smartphones enable understanding human behavior with activity recognition to support people's daily lives. Prior studies focused on using inertial sensors to detect simple activities (sitting, walking, running, etc.) and were mostly conducted in homo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.08591
Autor:
Meegahapola, Lakmal, Droz, William, Kun, Peter, de Gotzen, Amalia, Nutakki, Chaitanya, Diwakar, Shyam, Correa, Salvador Ruiz, Song, Donglei, Xu, Hao, Bidoglia, Miriam, Gaskell, George, Chagnaa, Altangerel, Ganbold, Amarsanaa, Zundui, Tsolmon, Caprini, Carlo, Miorandi, Daniele, Hume, Alethia, Zarza, Jose Luis, Cernuzzi, Luca, Bison, Ivano, Britez, Marcelo Rodas, Busso, Matteo, Chenu-Abente, Ronald, Gunel, Can, Giunchiglia, Fausto, Schelenz, Laura, Gatica-Perez, Daniel
Mood inference with mobile sensing data has been studied in ubicomp literature over the last decade. This inference enables context-aware and personalized user experiences in general mobile apps and valuable feedback and interventions in mobile healt
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2211.03009
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.