Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"de Freminville B"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
D'Angelo, D., Lebon, S., Chen, Q., Martin-Brevet, S., Snyder, L. G., Hippolyte, L., Hanson, E., Maillard, A. M., Faucett, W. A., Mace, A., Pain, A., Bernier, R., Chawner, S. J. R. A., David, A., Andrieux, J., Aylward, E., Baujat, G., Caldeira, I., Conus, P., Ferrari, C., Forzano, F., Gerard, M., Goin-Kochel, R. P., Grant, E., Hunter, J. V., Isidor, B., Jacquette, A., Jonch, A. E., Keren, B., Lacombe, D., Le Caignec, C., Martin, C. L., Mannik, K., Metspalu, A., Mignot, C., Mukherjee, P., Owen, M. J., Passeggeri, M., Rooryck-Thambo, C., Rosenfeld, J. A., Spence, S. J., Steinman, K. J., Tjernagel, J., Van Haelst, M., Shen, Y., Draganski, B., Sherr, E. H., Ledbetter, D. H., van den Bree, M. B. M., Beckmann, J. S., Spiro, J. E., Reymond, A., Jacquemont, S., Chung, W. K., Knoers, N. V. A. M., Martinet, D., Belfiore, M., Cuvellier, J. -C., Devries, B., Delrue, M. -A., Doco-Fenzy, M., Lebel, R., Leheup, B., Lewis, S., Mencarelli, M. A., Minet, J. -C., Vincent-Delorme, C., Moerman, A., Mucciolo, M., Ounap, K., Rajcan-Separovic, E., Renieri, A., Sanlaville, D., Faas, B. H., Koolen, D. A., Vulto-Van Silfhout, A., de Leeuw, N., Rosanfeld, J. A., Filges, I., Achatz, E., Roetzer, K. M., Bonneau, D., Guichet, A., Lazaro, L., Plessis, G., Kroisel, P. M., Reis, A., Jonveaux, P., Chantot-Bastaraud, S., Rauch, A., Demeer, B., Nordgren, A., Labalme, A., Ferrarini, A., Ramelli, G. P., Guilmatre, A., Joly-Helas, G., Haize, S., Layet, V., Le Gallic, S., de Freminville, B., Touraine, R., Van Binsbergen, E., Mathieu-Dramard, M., Barth, M., Blaumeiser, B., Masurel, A., Cailler, P., Olivier-Faivre, L., Malacarne, M., Coutton, C., Dieterich, K., Satre, V., Wallgren-Pettersson, C., Tensgrom, C., Kaksonen, S., Duban-Bedu, B., Holder, M., Rossi, M., Gaillard, D., Bock, D., Bednarek, N., Guillin, O., Bizzarri, V., Flori, E., Silengo, M., Kooy, R. F., Aboura, A., Beri, M., Delobel, B., Drunat, S., Jaros, Z., Kolk, A., Reigo, A., Zufferey, F., Beckmann, N., Faravelli, F., Alupay, H., Aaronson, B., Ackerman, S., Ankenman, K., Anwar, A., Atwell, C., Bowe, A., Beaudet, A. L., Benedetti, M., Berg, J., Berman, J., Berry, L. N., Bibb, A. L., Blaskey, L., Brennan, J., Brewton, C. M., Buckner, R., Bukshpun, P., Burko, J., Cali, P., Cerban, B., Chang, Y., Cheong, M., Chow, V., Chu, Z., Chudnovskaya, D., Cornew, L., Dale, C., Dell, J., Dempsey, A. G., Deschamps, T., Earl, R., Edgar, J., Elgin, J., Endre, J., Evans, Y. L., Findlay, A., Fischbach, G. D., Fisk, C., Fregeau, B., Gaetz, B., Gaetz, L., Garza, S., Gerdts, J., Glenn, O., Gobuty, S. E., Golembski, R., Greenup, M., Heiken, K., Hines, K., Hinkley, L., Jackson, F. I., Jenkins, J., Jeremy, R. J., Johnson, K., Kanne, S. M., Kessler, S., Khan, S. Y., Ku, M., Kuschner, E., Laakman, A. L., Lam, P., Lasala, M. W., Lee, H., La, K., Levy, S., Lian, A., Llorens, A. V., Loftus, K., Luks, T. L., Marco, E. J., Martin, S., Martin, A. J., Marzano, G., Masson, C., Mcgovern, K. E., Keehn, R. M., Miller, D. T., Miller, F. K., Moss, T. J., Murray, R., Nagarajan, S. S., Nowell, K. P., Owen, J., Paal, A. M., Packer, A., Page, P. Z., Paul, B. M., Peters, A., Peterson, D., Poduri, A., Pojman, N. J., Porche, K., Proud, M. B., Qasmieh, S., Ramocki, M. B., Reilly, B., Roberts, T. P. L., Shaw, D., Sinha, T., Smith, B., Snow, A., Swarnakar, V., Thieu, T., Triantafallou, C., Vaughan, R., Wakahiro, M., Wallace, A., Ward, T., Wenegrat, J., Wolken, A.
Publikováno v:
JAMA psychiatry
Cardiff University Experiences of Children With Copy Number Variants (ECHO) Study 2016, ' Defining the Effect of the 16p11.2 Duplication on Cognition, Behavior, and Medical Comorbidities ', JAMA Psychiatry, vol. 73, no. 1, pp. 20-30 . https://doi.org/10.1001/jamapsychiatry.2015.2123
JAMA PSYCHIATRY
JAMA psychiatry, 73(1), 20-30. American Medical Association
JAMA Psychiatry, 73, 1, pp. 20-30
JAMA Psychiatry
Jama Psychiatry, vol. 73, no. 1, pp. 20-30
JAMA Psychiatry, 73(1), 20. American Medical Association
JAMA Psychiatry, 73(1), 20-30. American Medical Association
JAMA Psychiatry, 73, 20-30
Cardiff University Experiences of Children With Copy Number Variants (ECHO) Study 2016, ' Defining the Effect of the 16p11.2 Duplication on Cognition, Behavior, and Medical Comorbidities ', JAMA Psychiatry, vol. 73, no. 1, pp. 20-30 . https://doi.org/10.1001/jamapsychiatry.2015.2123
JAMA PSYCHIATRY
JAMA psychiatry, 73(1), 20-30. American Medical Association
JAMA Psychiatry, 73, 1, pp. 20-30
JAMA Psychiatry
Jama Psychiatry, vol. 73, no. 1, pp. 20-30
JAMA Psychiatry, 73(1), 20. American Medical Association
JAMA Psychiatry, 73(1), 20-30. American Medical Association
JAMA Psychiatry, 73, 20-30
Contains fulltext : 167711.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) IMPORTANCE: The 16p11.2 BP4-BP5 duplication is the copy number variant most frequently associated with autism spectrum disorder (ASD), schizophrenia, and comorbidities such as de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Freminville, B (AUTHOR)
Publikováno v:
Bulletin des bibliothèques de France. 1986, Vol. 31 Issue 5, p434-437. 4p.
Autor:
Devillard, F., Prieur, F., Delhomme-Bachy, M., De Freminville, B., Lauras, B., Brizard, C. P., Fraisse, J., Bertheas, M. F.
Publikováno v:
Prenatal Diagnosis; Jul1992, Vol. 12 Issue 7, p613-618, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.