Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"de Espíndola, Marina Bazzo"'
Autor:
Lorenzini, Elisiane, Guedes dos Santos, José Luís, Schmidt, Catiele Raquel, Monteiro Will, Daniela Erani, de Espíndola, Marina Bazzo, Cerny, Roseli Zen, Erdmann, Alacoque Lorenzini, Sena Ortiz, Stéphani, Angélica da Silva, Isadora, Onwuegbuzie, Anthony J., Ojo, Emmanuel O.
Publikováno v:
International Journal of Multiple Research Approaches; 2022, Vol. 14 Issue 3, p101-121, 21p
Publikováno v:
Revista Brasileira de Ensino de Ciência e Tecnologia; v. 11, n. 2 (2018)
Revista Brasileira de Ensino de Ciência e Tecnologia
Universidade Tecnológica Federal do Paraná (UTFPR)
instacron:UTFPR
Revista Brasileira de Ensino de Ciência e Tecnologia
Universidade Tecnológica Federal do Paraná (UTFPR)
instacron:UTFPR
The aim of this work was to analyze the ways university teachers integrate virtual learning environments (VLE) into their teaching process. The study was conduct with 12 teachers of Federal University of Rio de Janeiro, who first adopted an Web cours
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::ead04104242fb07d75494a8b23ef7851
https://periodicos.utfpr.edu.br/rbect/article/view/5978
https://periodicos.utfpr.edu.br/rbect/article/view/5978
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Fátima Wardenski, Rosilaine, de Espíndola, Marina Bazzo, Struchiner, Miriam, Giannella, Taís Rabetti
Publikováno v:
Biochemistry & Molecular Biology Education; Jul/Aug2012, Vol. 40 Issue 4, p222-228, 7p