Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"de Bruijn, A.G.M."'
Autor:
de Bruijn, A.G.M., van der Fels, I.M.J., Renken, R.J., Königs, M., Meijer, A., Oosterlaan, J., Kostons, D.D.N.M., Visscher, C., Bosker, R.J., Smith, J., Hartman, E.
Publikováno v:
In Brain and Cognition December 2021 155
Autor:
de Bruijn, A.G.M., Kostons, D.D.N.M., van der Fels, I.M.J., Visscher, C., Oosterlaan, J., Hartman, E., Bosker, R.J.
Publikováno v:
In Psychology of Sport & Exercise July 2019 43:200-209
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology March 2018 167:204-221
Autor:
Mombarg, Remo, te Wierike, Sanne, de Vries, Sanne, Hartman, Esther, de Bruijn, A.G.M., Janssen, Mirka, Timmermans, Anneke
De centrale vraagstelling van dit literatuuronderzoek luidt als volgt: “Welke kenmerken van bewegingsonderwijs in het basisonderwijs dragen bij aan het behalen van de beoogde bewegingscompetenties? Het doel van de literatuurstudie is inzicht geven
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a478fc08a75985920035e0be0729ed38
https://research.vu.nl/en/publications/2cffd84a-c543-4a3a-934f-736c64546e1c
https://research.vu.nl/en/publications/2cffd84a-c543-4a3a-934f-736c64546e1c
Peiling bewegingsonderwijsmotorische vaardigheid van kinderen tussen 2006-2016
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::111db1222e3f3a202e9016aa82615957
https://research.hanze.nl/nl/activities/ec121564-ffdb-43ea-aa25-95f1c5e4cee1
https://research.hanze.nl/nl/activities/ec121564-ffdb-43ea-aa25-95f1c5e4cee1
Basisbehoeften en motivatie in het bewegings-onderwijs en de relatie met fundamentele motorische vaardigheden en gymvaardigheidMotivationale sequentie meer van toepassing op gymvaardigheid dan FMVCompetentieBasisbehoeften met name gerelateerd aan int
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::650d8cf50dc1b956b763f0d519ce659c
https://research.hanze.nl/nl/activities/a2f086b9-6f92-44ec-9778-9e213e6e1d71
https://research.hanze.nl/nl/activities/a2f086b9-6f92-44ec-9778-9e213e6e1d71
Publikováno v:
Physical Education & Sport Pedagogy; Jul2022, Vol. 27 Issue 4, p422-439, 18p, 2 Diagrams, 1 Chart
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.