Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"de Bree, Elise H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences August 2022 98
Autor:
Bazen, Loes1 (AUTHOR) L.Bazen@uva.nl, de Bree, Elise H.1,2 (AUTHOR), van den Boer, Madelon1 (AUTHOR), de Jong, Peter F.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Annals of Dyslexia. Jul2023, Vol. 73 Issue 2, p214-234. 21p. 1 Diagram, 4 Charts.
Autor:
Krepel, Alexander, de Bree, Elise H., Mulder, Evelien, van de Ven, Marco, Segers, Eliane, Verhoeven, Ludo, de Jong, Peter F.
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences July 2021 89
Publikováno v:
Frontiers in Language Sciences; 2024, p1-14, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Bree, Elise H.1,2 e.h.debree@uu.nl, van den Boer, Madelon1, Toering, Boukje M.3, de Jong, Peter F.1
Publikováno v:
Dyslexia (10769242). Aug2022, Vol. 28 Issue 3, p276-292. 17p.
Autor:
van Viersen, Sietske, de Bree, Elise H., Kroesbergen, Evelyn H., Slot, Esther M., de Jong, Peter F.
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2015 Oct 01. 65(3), 178-198.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24758833
Autor:
Krepel, Alexander, de Bree, Elise H., Mulder, Evelien, van de Ven, Marco, Segers, Eliane, Verhoeven, Ludo, de Jong, Peter F., Leerstoel Leseman, Engelse taalkunde, Sub Educatie, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities
Publikováno v:
Journal of Research in Reading, 44(3), 453-474. Wiley-Blackwell
Journal of Research in Reading, 44, 453-474
Journal of Research in Reading, 44(3), 453. Wiley-Blackwell
Journal of Research in Reading, 44, 3, pp. 453-474
Journal of Research in Reading, 44, 453-474
Journal of Research in Reading, 44(3), 453. Wiley-Blackwell
Journal of Research in Reading, 44, 3, pp. 453-474
Contains fulltext : 230591.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) The opaque English orthography complicates learning to read, as irregular words, such as the word pint, cannot be Addread accurately by decoding. Studies with first language (L1) E
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f1ee07e3819b8272d45cc87f45c0c954
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-unique-contribution-of-vocabulary-in-the-reading-development-of-english-as-a-foreign-language(4f72b05e-45da-402e-be0c-865c5626c9a4).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-unique-contribution-of-vocabulary-in-the-reading-development-of-english-as-a-foreign-language(4f72b05e-45da-402e-be0c-865c5626c9a4).html