Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"de Boer, A.A."'
Advocates of inclusive education argue that the social inclusion of students with special educational needs (SEN) increases when they are educated with typically developing peers. However, research indicates that this is not apparent for all students
Externí odkaz:
http://library.oapen.org/handle/20.500.12657/25063
Publikováno v:
European Journal of Special Needs Education; Oct2023, Vol. 38 Issue 5, p688-703, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
De Boer, A.A.
Publikováno v:
Schooljournaal, 12, 16-17
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ab7ac227fe016193e11a4eef52df2266
https://research.rug.nl/en/publications/818e34a3-d72c-448d-ae8f-5e645af3f54e
https://research.rug.nl/en/publications/818e34a3-d72c-448d-ae8f-5e645af3f54e
Autor:
De Boer, A.A.
Publikováno v:
Didactief, 13, 32-33
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::294307d99f22e0992d2633e848c81d26
https://research.rug.nl/en/publications/2eccbffc-bdf4-4bf3-a676-4d0ecc2818e5
https://research.rug.nl/en/publications/2eccbffc-bdf4-4bf3-a676-4d0ecc2818e5
Autor:
De Boer, A.A.
Het Nederlandse onderwijssysteem bestond lange tijd uit een tweedelig onderwijssysteem: regulier- versus speciaal onderwijs. Door de invoering van diverse beleidsvormen en het toekomstig Passend Onderwijs gaan er steeds meer kinderen met beperkingen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6b1dcaa0584cbd70ed919f73637f7d61
https://research.rug.nl/en/publications/ee2c7f5b-fe8a-471e-b38d-d0254294539d
https://research.rug.nl/en/publications/ee2c7f5b-fe8a-471e-b38d-d0254294539d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.