Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"de Bens, E."'
Autor:
Berte, K, Vanhecke, K, Pelssers, J, Holvoet, W, Pessemiers, T, Jans, Greet, Verbrugge, V, Deryckere, T, Martens, L, Leroux, P, De Turck, F, Demeester, P, De Bens, E
ispartof: pages:123-131 ispartof: Digital Television Revisited. Linking Users, Markets and Policies. Workshop proceedings, COST Action 298 ‘Participation in the Broadband Society’. pages:123-131 ispartof: COST Action 298 ‘Participation in the B
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::a7d6b21fc8705869a6b9eacb4ffd8006
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/248718
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/248718
Autor:
de Bens, E., Hamelink, C.J., Jakubowicz, K., Nordenstreng, K., van Cuilenburg, J.J., van der Wurff, R.J.W.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::09ecaa17fde5a2dc9569a016ded8dac5
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/media-between-culture-and-commerce(acb688d5-96fc-4bf7-a156-987f3cdd5fe3).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/media-between-culture-and-commerce(acb688d5-96fc-4bf7-a156-987f3cdd5fe3).html
Autor:
Aslama, M., de Bens, E., van Cuilenburg, J.J., Kovats, I., Mazzoleni, G., Negrine, R., Nordenstreng, K., Schulz, W., van der Wurff, R.J.W., Bens E, de
Publikováno v:
Media between culture and commerce, 55-98
STARTPAGE=55;ENDPAGE=98;TITLE=Media between culture and commerce
STARTPAGE=55;ENDPAGE=98;TITLE=Media between culture and commerce
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ec0183040e89d296038fdf12932de323
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/measuring-and-assessing-empirical-media-diversity-some-european-cases(a5f8f50d-625e-4dc0-b8ed-39707aee4ff4).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/measuring-and-assessing-empirical-media-diversity-some-european-cases(a5f8f50d-625e-4dc0-b8ed-39707aee4ff4).html
Publikováno v:
Media between culture and commerce Media between culture and commerce Media between culture and commerce, 99-113
STARTPAGE=99;ENDPAGE=113;TITLE=Media between culture and commerce Media between culture and commerce Media between culture and commerce
STARTPAGE=99;ENDPAGE=113;TITLE=Media between culture and commerce Media between culture and commerce Media between culture and commerce
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::00554ee037c3542ec83c961019acdc59
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/toward-easytomeasure-media-diversity-indicators(ef1c548d-7098-445a-a6f9-b8e3cd09a6d5).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/toward-easytomeasure-media-diversity-indicators(ef1c548d-7098-445a-a6f9-b8e3cd09a6d5).html
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::82de76c232b442892dd9a71951fb69cb
https://research.utwente.nl/en/publications/research-in-political-science-public-administration-and-communication-science-in-the-netherlands-19901994(0e66192e-3251-4e9e-963e-34e1eaa76514).html
https://research.utwente.nl/en/publications/research-in-political-science-public-administration-and-communication-science-in-the-netherlands-19901994(0e66192e-3251-4e9e-963e-34e1eaa76514).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.