Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"de Barros, Andreas"'
Publikováno v:
In Journal of Development Economics May 2024 168
Autor:
Angrist, Noam, de Barros, Andreas, Bhula, Radhika, Chakera, Shiraz *, Cummiskey, Chris, DeStefano, Joseph, Floretta, John, Kaffenberger, Michelle, Piper, Benjamin, Stern, Jonathan
Publikováno v:
In International Journal of Educational Development July 2021 84
Autor:
de Barros, Andreas1 (AUTHOR), Fajardo-Gonzalez, Johanna2 (AUTHOR), Glewwe, Paul3 (AUTHOR) pglewwe@umn.edu, Sankar, Ashwini4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Economic Journal. Apr2024, Vol. 134 Issue 659, p959-984. 26p.
Publikováno v:
Journal of Research on Educational Effectiveness; Apr-Jun2024, Vol. 17 Issue 2, p318-343, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Barrera‐Osorio, Felipe1 (AUTHOR), de Barros, Andreas2 (AUTHOR) adb@uci.edu, Filmer, Deon3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Policy Analysis & Management. Jan2024, Vol. 43 Issue 1, p10-38. 29p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper assesses the reliability and validity of cognitive and socioemotional skills measures and investigates the correlation between schooling, skills acquisition, and labor earnings. The primary data from Pakistan incorporates two innovations r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::44cf3f15e08ecb4673cc699a2ee10fcb
https://hdl.handle.net/10986/39450
https://hdl.handle.net/10986/39450