Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"de Bakker, D H"'
Autor:
Cardol, M., Groenewegen, P. P., de Bakker, D. H., Spreeuwenberg, P., van Dijk, L., van den Bosch, W.
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2005 Apr . 330(7496), 882-884.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25459430
Publikováno v:
BMC Family Practice. Aug2015, Vol. 16 Issue 1, p1-9. 9p. 6 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Quality and Safety in Health Care. 10:211-217
Background—The need for quality improvement and increasing concern about the costs and appropriateness of health care has led to the implementation of quality systems in healthcare organisations. In addition, nursing homes have made significant inv
Autor:
Vervloet, M, van Dijk, L, de Bakker, D H, Souverein, P C, Santen-Reestman, J, van Vlijmen, B, van Aarle, M C W, van der Hoek, L S, Bouvy, M L, Sub Pharmacoepidemiology, Sub Gen. Pharmacoepi and Clinical Pharm, Pharmacoepidemiology and Clinical Pharmacology
Publikováno v:
Diabetic Medicine: Journal of the British Diabetic Association, 31(7), 821-828. Wiley-Blackwell
Diabetic Medicine, 31(7). Wiley-Blackwell
Diabetic Medicine, 31(7). Wiley-Blackwell
AimsTo investigate short‐ and long‐term effects of real‐time monitoring medication use combined with short message service (SMS) reminders for missed doses on refill adherence to oral anti‐diabetic medication.MethodsA randomized controlled tr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.