Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"de Baets, Thomas"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Philosophy of Music Education Review, 2020 Oct 01. 28(2), 220-238.
Publikováno v:
International Journal of Community Music; Jun2024, Vol. 17 Issue 2, p161-180, 20p
Publikováno v:
Music for and by children; No 2 (2022): Music for and by children: 2nd International Conference Music for and by Children-Perspectives from Children, Composers, Performers and Educators; 57-58
Music for and by children; n.º 2 (2022): Music for and by children: 2nd International Conference Music for and by Children-Perspectives from Children, Composers, Performers and Educators; 57-58
Music for and by children; n.º 2 (2022): Music for and by children: 2nd International Conference Music for and by Children-Perspectives from Children, Composers, Performers and Educators; 57-58
Theoretical background or Context School and community ensembles are important musical learning environments for young musicians. A large portion of the music they play has been arranged to match it with their developing musical levels. Although an e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koopal, Wiebe1 (AUTHOR) wiebesieds.koopal@kuleuven.be, De Baets, Thomas2 (AUTHOR), Vlieghe, Joris1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Contemporary Music Review. Apr2023, p1-20. 20p.
Autor:
De Baets, Thomas, Geudens, Thomas
ispartof: Cultuur+Educatie vol:20 issue:59 pages:8-22 status: published
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::fcf74d5cc82b0c9dd060ef7fa0634a6c
https://lirias.kuleuven.be/handle/20.500.12942/690355
https://lirias.kuleuven.be/handle/20.500.12942/690355
Dans cette contribution, nous expliquons comment un projet musical communautaire utilisant l'improvisation libre collective peut inspirer un plus large éventail de pratiques éducatives. Le projet concerné est l'Ostend Street Orkestra (TOSO), un pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::41dedaa11bdf53f157f2f379b0b24fcb
https://lirias.kuleuven.be/handle/20.500.12942/688664
https://lirias.kuleuven.be/handle/20.500.12942/688664
ispartof: Kunstzone. Tijdschrift voor kunst & cultuur in het onderwijs vol:2022 issue:1 pages:1-3 status: Published online
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::30846de826cbbf9810c143a4590fe123
https://lirias.kuleuven.be/handle/20.500.12942/686424
https://lirias.kuleuven.be/handle/20.500.12942/686424