Zobrazeno 1 - 10
of 446
pro vyhledávání: '"de Almeida, José A. P."'
Deep learning models trained with large amounts of data have become a recent and effective approach to predictive problem solving -- these have become known as "foundation models" as they can be used as fundamental tools for other applications. While
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.12880
Autor:
Ma, Jun, Xie, Ronald, Ayyadhury, Shamini, Ge, Cheng, Gupta, Anubha, Gupta, Ritu, Gu, Song, Zhang, Yao, Lee, Gihun, Kim, Joonkee, Lou, Wei, Li, Haofeng, Upschulte, Eric, Dickscheid, Timo, de Almeida, José Guilherme, Wang, Yixin, Han, Lin, Yang, Xin, Labagnara, Marco, Gligorovski, Vojislav, Scheder, Maxime, Rahi, Sahand Jamal, Kempster, Carly, Pollitt, Alice, Espinosa, Leon, Mignot, Tâm, Middeke, Jan Moritz, Eckardt, Jan-Niklas, Li, Wangkai, Li, Zhaoyang, Cai, Xiaochen, Bai, Bizhe, Greenwald, Noah F., Van Valen, David, Weisbart, Erin, Cimini, Beth A., Cheung, Trevor, Brück, Oscar, Bader, Gary D., Wang, Bo
Cell segmentation is a critical step for quantitative single-cell analysis in microscopy images. Existing cell segmentation methods are often tailored to specific modalities or require manual interventions to specify hyper-parameters in different exp
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2308.05864
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.