Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"data commodification"'
Publikováno v:
Mediální studia / Media Studies. 14(01):75-103
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=854324
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Antonina, Luka
“Data has been hailed as the new oil. The largest datasets are currently locked inside technological forms and business models within commodity chains. While there is a justified fear of governments’ uses of citizens’ data, it is currently poor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::0b3083ddb25d0c90e7e354b95d7d745a
https://www.bib.irb.hr/1251809
https://www.bib.irb.hr/1251809
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vrije Universiteit Brussel
This article explores the value of media users’ personal information (PI) disclosure to media companies, from the perspective of media organizations in Flanders, Belgium. The central research questions are: 1) How do media organizations define the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ac005c6f114ca1d5d66a00a8b73a5fce
https://researchportal.vub.be/en/publications/ea3d49ef-8995-4b4d-9bcd-b52b8e066c32
https://researchportal.vub.be/en/publications/ea3d49ef-8995-4b4d-9bcd-b52b8e066c32