Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"da Silva, Hermes Moretti Ribeiro"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
dos Santos, Jeferson Carlin, da Silva, Hermes Moretti Ribeiro, Marcondes de Moraes, Gustavo Hermínio Salati, Cortegoso de Oliveira Frascareli, Fernanda
Publikováno v:
Organizations and Markets in Emerging Economies. 14(1):110-132
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1130618
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pinheiro, Marco Antonio Paula, Seles, Bruno Michel Roman Pais, De Camargo Fiorini, Paula, Jugend, Daniel, Lopes de Sousa Jabbour, Ana Beatriz, da Silva, Hermes Moretti Ribeiro, Latan, Hengky
Publikováno v:
Management Decision, 2018, Vol. 57, Issue 4, pp. 840-862.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MD-07-2018-0782
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Soffner Mashorca, Kelly, Spers, Eduardo Eugênio, Vetucci, Juliana de Proença, da Silva, Hermes Moretti Ribeiro
Publikováno v:
REMark: Revista Brasileira de Marketing, Vol 15, Iss 3, Pp 401-417 (2016)
Revista Brasileira de Marketing e-ISSN:2177-5184; Vol. 15, No 3 (2016): Julho-Setembro; 401-117
Brazilian Journal of Marketing; Vol. 15, No 3 (2016): Julho-Setembro; 401-117
ReMark-Revista Brasileira de Marketing; v. 15, n. 3 (2016): Julho-Setembro; 401-417
REMark-Revista Brasileira de Marketing
Universidade Nove de Julho (UNINOVE)
instacron:RBM
Revista Brasileira de Marketing e-ISSN:2177-5184; Vol. 15, No 3 (2016): Julho-Setembro; 401-117
Brazilian Journal of Marketing; Vol. 15, No 3 (2016): Julho-Setembro; 401-117
ReMark-Revista Brasileira de Marketing; v. 15, n. 3 (2016): Julho-Setembro; 401-417
REMark-Revista Brasileira de Marketing
Universidade Nove de Julho (UNINOVE)
instacron:RBM
The Brazilian market has shown growth in some sectors, due to increased consumer purchasing power over the years. Among these markets are the food market that passes through the search for healthy foods trend, and cosmetics market, whose products hav
Autor:
de Oliveira, Anny Clemente Santiago, de Araújo, Thaís Helena, Spers, Eduardo Eugênio, da Silva, Hermes Moretti Ribeiro, de Lima, Lilian Maluf
Publikováno v:
American Journal of Potato Research; 2020, Vol. 97 Issue 6, p535-546, 12p