Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"da Silva, Fernando Antônio"'
Autor:
Kothari, Kritika, Battisti, Rafael, Boote, Kenneth J., Archontoulis, Sotirios V., Confalone, Adriana, Constantin, Julie, Cuadra, Santiago V., Debaeke, Philippe, Faye, Babacar, Grant, Brian, Hoogenboom, Gerrit, Jing, Qi, van der Laan, Michael, da Silva, Fernando Antônio Macena, Marin, Fabio R., Nehbandani, Alireza, Nendel, Claas, Purcell, Larry C., Qian, Budong, Ruane, Alex C., Schoving, Céline, Silva, Evandro H.F.M., Smith, Ward, Soltani, Afshin, Srivastava, Amit, Vieira, Nilson A., Jr., Salmerón, Montserrat
Publikováno v:
In Field Crops Research 1 April 2024 309
Autor:
da Silva, Fernando Antônio Macena, de Oliveira, Alexsandra Duarte, de Carvalho, Arminda Moreira, Marchão, Robélio Leandro, Luiz, Alfredo José Barreto, Ribeiro, Fabiana Piontekowski, Müller, Artur Gustavo
Publikováno v:
In Agriculture, Ecosystems and Environment 1 April 2024 363
Publikováno v:
Physics of the Dark Universe, Vol.28, 100525, p.1-15 (2020) see in: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212686420300455
The cosmology of "Spontaneous Creation of the Universe Ex Nihilo" and the cosmology of the Symmetrical Relativity offer proposals to explain the creation and evolution of the universe. In essence they are still very distinct. However, we will argue t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.07291
Autor:
Guimarães, Milena Lima, da Silva, Fernando Antonio Gomes, Jr., da Costa, Mateus Matiuzzi, de Oliveira, Helinando Pequeno
Publikováno v:
In Synthetic Metals July 2022 287
Publikováno v:
In Physics of the Dark Universe May 2020 28
Publikováno v:
Revista Diálogos e Perspectivas em Educação Especial; v. 9 n. 1 (2022): Educação Inclusiva; 115-132
Revista Diálogos e Perspectivas em Educação Especial; Vol. 9 No. 1 (2022): Educação Inclusiva; 115-132
Revista Diálogos e Perspectivas em Educação Especial; Vol. 9 Núm. 1 (2022): Educação Inclusiva; 115-132
Revista Diálogos e Perspectivas em Educação Especial
Universidade Estadual Paulista "Júlio de Mesquita Filho" (UNESP)
instacron:UNESP
Revista Diálogos e Perspectivas em Educação Especial; Vol. 9 No. 1 (2022): Educação Inclusiva; 115-132
Revista Diálogos e Perspectivas em Educação Especial; Vol. 9 Núm. 1 (2022): Educação Inclusiva; 115-132
Revista Diálogos e Perspectivas em Educação Especial
Universidade Estadual Paulista "Júlio de Mesquita Filho" (UNESP)
instacron:UNESP
Contemporary society, children with disabilities raise controversies related to inclusion processes and provoke debate about prejudiced attitudes and beliefs that still persist. The main objective of this study was to identify the Social Representati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::f913f66f7a159d0f1ee1f016d3ff1f7b
https://revistas.marilia.unesp.br/index.php/dialogoseperspectivas/article/view/12954
https://revistas.marilia.unesp.br/index.php/dialogoseperspectivas/article/view/12954
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.