Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"da Silva, Edilaine Cristina"'
Autor:
Balda-Cabello, Nelly (AUTHOR), da Silva, Edilaine Cristina (AUTHOR)
Publikováno v:
Revista Latino-Americana de Enfermagem (RLAE). May/Jun2011 Supplement, Vol. 19, p699-706. 8p.
Autor:
Balda-Cabello, Nelly1 (AUTHOR) nellybalda@yahoo.es, da Silva, Edilaine Cristina2 (AUTHOR) nane@eerp.usp.br
Publikováno v:
Revista Latino-Americana de Enfermagem (RLAE). May/Jun2011 Supplement, Vol. 19, p699-706. 8p.
Autor:
Mariscal, Inês Magali Pelaez1 inespelaezm@yahoo.es, da Silva, Edilaine Cristina2 nane@eerp.usp.br
Publikováno v:
Revista Latino-Americana de Enfermagem (RLAE). May/Jun2010 Supplement, Vol. 18, p613-619. 7p. 2 Charts.
Publikováno v:
Investigación y Educación en Enfermería, Volume: 29, Issue: 1, Pages: 102-97, Published: MAR 2011
Objetivo. Investigar a associação entre as características de competência social para interagir no meio acadêmico e o uso das ferramentas de comunicação do ambiente virtual. Metodologia. Estudo quantitativo, participarem 32 estudantes de gradu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______618::bad9c8a83d0f5d9b8de38390be0d807e
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0120-53072011000100012&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0120-53072011000100012&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Investigacion & Educacion en Enfermeria; mar2011, Vol. 29 Issue 1, p97-102, 6p