Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"d-learning"'
Autor:
Jadranko Tuta, Ljerka Luić
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 5, p 502 (2024)
This study investigates the impact of applying digital learning through the use of augmented reality technology in university education on student learning outcomes. The research strategy and design were developed with the aim of answering the follow
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76401c9bf2714a158ee239b46d36cc33
Autor:
Marcelo Augusto Salica
Publikováno v:
Revista Iberoamericana de Tecnología en Educación y Educación en Tecnología, Iss 31 (2022)
El presente artículo muestra los resultados de una investigación cuantitativa y cualitativa aplicada a un grupo único experimental de estudiantes de cuarto año de la escuela secundaria (N=51). El estudio se justifica por el inédito contexto gene
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f6f1e63bdb84af5a166c9395015be85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
García-Sánchez, Soraya
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2016, Vol. 8, Issue 4, pp. 489-503.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-04-2014-0052
Autor:
Temirkulova A.B.
Education is crucial in life, and it has become available today due to new technologies. Among other things, it is vital to note the trend of learning foreign languages, globalization in the world has eliminated all kinds of borders and demand for le
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::489c36c9da4abee188040259b80b1e9a
Publikováno v:
Perspektif Pendidikan dan Keguruan; Vol. 13 No. 2 (2022): Perspektif Pendidikan dan Keguruan Vol 13 No 2 Oktober 2022; 52-60
Perspektif Pendidikan dan Keguruan; Vol 13 No 2 (2022): Perspektif Pendidikan dan Keguruan Vol 13 No 2 Oktober 2022; 52-60
Perspektif Pendidikan dan Keguruan; Vol 13 No 2 (2022): Perspektif Pendidikan dan Keguruan Vol 13 No 2 Oktober 2022; 52-60
This study aims to produce a product of mathematics learning tools in the form of Learning Implementation Plans (RPP) and Student Worksheets (LKPD) with a cooperative learning model of the Two Stay Two Stray (TSTS) type in the material for building f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daoudi, Najima, Lemsalmi, Ikram
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 9(01):284-290
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=105170
Autor:
Salica, Marcelo A.
Publikováno v:
SEDICI (UNLP)
Universidad Nacional de La Plata
instacron:UNLP
Universidad Nacional de La Plata
instacron:UNLP
El presente artículo muestra los resultados de una investigación cuantitativa y cualitativa aplicada a un grupo único experimental de estudiantes de cuarto año de la escuela secundaria (N=51). El estudio se justifica por el inédito contexto gene
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0645e1cd3cc3ddc0d6b6b41057229b81
http://sedici.unlp.edu.ar/handle/10915/134203
http://sedici.unlp.edu.ar/handle/10915/134203