Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"customized learning"'
Autor:
Lahoussaine Ait Ounejjar, Mohamed Lachgar, Oussama Ouhayou, My Driss Laanaoui, Elhadi Refki, Reda Makaoui, Abdelghani Saoud
Publikováno v:
SoftwareX, Vol 27, Iss , Pp 101891- (2024)
This paper introduces SmartBlendEd, an innovative platform designed to enhance blended learning through advanced AI-driven scheduling. SmartBlendEd optimizes educational logistics by dynamically adapting to the individual needs of students and educat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3840302f6f9466692e98f4f3ad10cff
Autor:
Farah Shakee et al.
Publikováno v:
Letters in High Energy Physics, Vol 2024, Iss 1 (2024)
This study investigates the impact of technology on education, focusing on personalized learning strategies that facilitate student-centric pacing. Utilizing primary quantitative data analyzed through SPSS software, the research highlights the vast b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/824437ce000147f281e142bdf70ae1e0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Technology & Society, Vol 25, Iss 1, Pp 124-141 (2022)
The COVID-19 pandemic has forced the digitalization of the majority of universities, prior to which they were largely operating using face-to-face modes of learning. Increased competition in the digital environment places universities under greater p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7cabbea1eb8d4400823b8f24981b8feb
Publikováno v:
Axioms, Vol 12, Iss 8, p 767 (2023)
To solve the problems of the original sparrow search algorithm’s poor ability to jump out of local extremes and its insufficient ability to achieve global optimization, this paper simulates the different learning forms of students in each ranking s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ad6706a623c494a97e41fd2c752b794
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yaroslav Kuzminov, Dmitriy Peskov
Publikováno v:
Вопросы образования, Iss 3, Pp 202-233 (2017)
Which non-educational processes will influence the development of universities in the next 15–20 years? Whom will universities compete with? How will education markets change? What will be the relationships between future universities and external
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a94e2ce3d702497292b431d57b83ac8c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Advances in Scientific Research and Engineering (IJASRE), ISSN:2454-8006, DOI: 10.31695/IJASRE; Vol. 8 No. 11: November-2022; 75-91
International Journal of Advances in Scientific Research and Engineering; 8(11), pp 75-91 (2022)
International Journal of Advances in Scientific Research and Engineering; 8(11), pp 75-91 (2022)
Personalized learning tailors material and strategy to student requirements, interests, and goals in e-learning. These developments help educational institutions and other organizations to keep up with the fast pace of information technology, communi