Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"customers complaints"'
Publikováno v:
REVISTA ECONOMIA CONTEMPORANĂ / THE JOURNAL CONTEMPORARY ECONOMY. 3(1):79-87
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=704775
Autor:
SABOU FELICIA
Publikováno v:
Analele Universităţii Constantin Brâncuşi din Târgu Jiu : Seria Economie, Vol 1, Iss 6, Pp 42-47 (2016)
The paper presents the importance of relationship marketing, the communication between customers and romanian small and medium-sized enterprises, analyzing also how are investigated and resolved the complaints received from the customers. In the p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a318017d11c40c296e8736f3190d70c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Harris, Lloyd C., Reynolds, Kate L.
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2004, Vol. 18, Issue 5, pp. 339-357.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/08876040410548276
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Trněná, Eva
The diploma thesis deals with the analysis of complaints from drinking water customers, particullary about water quality. Within the theoretical part, it presents both the view of the customer of the drinking water and the view of the operator of the
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-391959
Publikováno v:
Congress of the International Ergonomics Association
Congress of the International Ergonomics Association, Aug 2018, Florence, Italy. ⟨10.1007/978-3-319-96071-5_78⟩
Advances in Intelligent Systems and Computing ISBN: 9783319960708
Congress of the International Ergonomics Association, Aug 2018, Florence, Italy. ⟨10.1007/978-3-319-96071-5_78⟩
Advances in Intelligent Systems and Computing ISBN: 9783319960708
International audience; Automotive HMI development was historically feature and technology-driven. Over time, we witnessed a shift in focus from physical to cognitive issues, especially due to technology evolution and embedded HMI complexification. T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::54e2264a706af2630b207ebeab7d4df0
https://hal.univ-lorraine.fr/hal-02130229
https://hal.univ-lorraine.fr/hal-02130229
Autor:
Gurau Calin
Publikováno v:
Annals of the University of Oradea: Economic Science, Vol 1, Iss 2, Pp 827-833 (2012)
Theme: Many reports stress the importance of solving customer complaints in order to maintain customer satisfaction, but also to learn from mistakes and further improve the customer service. However, relatively few empirical studies have been conduct
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.