Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"customers' attitudes"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sagan, Adam, Łapczyński, Mariusz
Publikováno v:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu / Research Papers of Wrocław University of Economics. (508):198-207
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=717619
Publikováno v:
Marketing (Beograd. 1991), Vol 49, Iss 3, Pp 192-205 (2018)
The influence of advertising on creating social attitudes and customer behavior is visible both on rational and emotional level. Due to that, advertising creates psychological effects, and is also in conflict with moral and ethical standards of the s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79c47e435605493389a70bd1f23317bf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Culture and Tourism in a Smart, Globalized, and Sustainable World ISBN: 9783030724689
Tourism is an escape door to a better, nicer, cleaner and most of all peaceful world—the world of dreamed and long-awaited vacation, which rejuvenates with positive emotional experiences for the time our next escape. In the era of global tourism, e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e5e670c00956e5be742b2146f4471d77
https://doi.org/10.1007/978-3-030-72469-6_19
https://doi.org/10.1007/978-3-030-72469-6_19
Autor:
Davood Hosseini-Hashemzade
Publikováno v:
مدیریت بازرگانی, Vol 1, Iss 2 (2009)
This essay proposes results of three investigations on satisfaction of Industry & Mine Bank's customers. This research rendered yearly and pursues following purposes: attainment to resolution for increasing customers' satisfaction, knowing of custome
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/145f35c1e7234b43b5a9583ccff2cd9d
Autor:
Jerald L. Mosley
This book draws on the voices of sex workers and their clients to critically assess the criminalization of prostitution in favour of decriminalization. It does so by contrasting their voices with the claims made by prohibitionists: those advocating t
Autor:
Bogdan, Andrea Rafaela
Obzirom na sve veću važnost digitalnih usluga u bankama, cilj ovog diplomskog rada bio je istražiti stavove korisnika prema internet i mobilnom bankarstvu te ispitati utjecaj percipiranog rizika, uštede vremena, povjerenja i inovativnosti korisni
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4112::a050b152d7ad6afd1bef27f16815f6f9
https://repozitorij.svkst.unist.hr/islandora/object/efst:2741
https://repozitorij.svkst.unist.hr/islandora/object/efst:2741
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sowamber, Vishnee, Ramkissoon, Haywantee, Mavondo, Felix
The growing volume of research on customers’ attitudes towards sustainability practices in the hospitality sector has attracted significant interest from researchers and managers in the past decade. This chapter investigates the relationship betwee
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1231::30d6afc9c82b688966958d7049338ec6
https://hdl.handle.net/11541.2/33555
https://hdl.handle.net/11541.2/33555