Zobrazeno 1 - 10
of 5 625
pro vyhledávání: '"customer share"'
Autor:
Verhoef, Peter C.
Publikováno v:
Journal of Marketing. Oct2003, Vol. 67 Issue 4, p30-45. 16p. 2 Diagrams, 6 Charts, 1 Graph.
Autor:
van Doorn, Jenny1, Verhoef, Peter C2
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jul2008, Vol. 72 Issue 4, p123-142. 20p. 2 Diagrams, 6 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Service Industries Journal. Jan2012, Vol. 32 Issue 1, p37-58. 22p.
Autor:
Hwang, Jinsoo
Doctor of Philosophy
Department of Hospitality Management and Dietetics
Chihyung Ok
This study attempted to investigate antecedents and consequences of consumers’ utilitarian and hedonic attitudes toward restaurant brands and to exam
Department of Hospitality Management and Dietetics
Chihyung Ok
This study attempted to investigate antecedents and consequences of consumers’ utilitarian and hedonic attitudes toward restaurant brands and to exam
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2097/12207
Autor:
Kim, Wansoo
Doctor of Philosophy
Department of Hospitality Management and Dietetics
Chihyung Ok, Deborah D. Canter
This study sought to apply the concepts of ‘perceived value’ and ‘customer share’ (of visits) to full-service restaurant set
Department of Hospitality Management and Dietetics
Chihyung Ok, Deborah D. Canter
This study sought to apply the concepts of ‘perceived value’ and ‘customer share’ (of visits) to full-service restaurant set
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2097/1365
Publikováno v:
In International Journal of Hospitality Management 2010 29(1):136-147
Autor:
Eggert, Andreas, Ulaga, Wolfgang
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management 2010 39(8):1346-1355
Autor:
Yeongbae Choe, Jooa Baek
Publikováno v:
Sustainability, Vol 12, Iss 5408, p 5408 (2020)
Sustainability
Volume 12
Issue 13
Sustainability
Volume 12
Issue 13
Online customer reviews increasingly influence customer purchase decisions. Indeed, many customers have highlighted the significance of online reviews as an influential source of information. This study reports an investigation of the differential ef