Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"customer satisfaction index (csi)"'
Autor:
Shahin, Arash, Nourmohammadi, Ali
Publikováno v:
The TQM Journal, 2022, Vol. 35, Issue 7, pp. 2052-2067.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TQM-03-2022-0110
Publikováno v:
Jurnal Manajemen Dan Kewirausahaan, Vol 10, Iss 2, Pp 160-167 (2022)
This study aims to examine the correlation between fuel prices and service tariffs towards customer satisfaction. This study is conducted at post fuel price changes. The sample of this study uses Simple Random Sampling as 86 respondents. The result s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f07917b420704656b5b904acab56fd77
Autor:
Zaman, Gheorghe, Florea, Nicoleta Valentina, Ionescu, Constantin Aurelian, Coman, Dan Marius, Mihai, Doina, Gudănescu, Nicoleta
Publikováno v:
Amfiteatru Economic / Economic Amphitheater. 24(59):268-288
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1017344
Publikováno v:
Jurnal Ilmu Keluarga dan Konsumen, Vol 16, Iss 1 (2023)
Provinsi Banten merupakan salah satu provinsi di Indonesia yang sangat terdampak oleh pandemi Covid-19. Dampak tersebut diantaranya adalah pelayanan program keluarga berencana pada masyarakat. Penelitian ini bertujuan untuk mengetahui tingkat kepuasa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3813b5759e73471cacb2f03deb2c648f
Publikováno v:
Almana: Jurnal Manajemen dan Bisnis, Vol 6, Iss 2 (2022)
Bandung is a developing city. Focus on Areas of Service Effectiveness Analysis and Operational Policies of Trans Metro Bandung (TMB) Bandung City Using the Customer Satisfaction Index (CSI) and Fishbein Methods. Trans Metro Bandung (TMB) is one of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94bf04a1f9cf41c885f8f7a6214e51db
Autor:
Aulia Fashanah Hadining
Publikováno v:
J@ti Undip: Jurnal Teknik Industri, Vol 15, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Penelitian ini dilakukan dengan tujuan untuk mengetahui tingkat kepuasan pelanggan terhadap kualitas pelayanan ABC Laundry serta untuk mengetahui apakah ada perbedaan yang signifikan antara persepsi dan harapan pelanggan pada masing-masing dimensi ku
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a917f575d3d4d4dac41925fce99843c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Akbar Gunawan, Iqbal Iqbal
Publikováno v:
Journal of Engineering and Management in Industrial System, Vol 6, Iss 1, Pp 11-19 (2018)
Service quality is a very important aspect to be considered to retain consumers. PT. ASDP INDONESIA FERRY (PERSERO) Merak Banten its duties as providers and services in the field of crossings. Measurement of customer satisfaction by using the method
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/85837be765fa4df99533e3f738fe9478
Publikováno v:
AGRISE, Vol 18, Iss 1, Pp 7-12 (2018)
Satisfaction is a condition where the demand for the products received in accordance with consumers’ expectation. The purpose of this research is to analyze the paddy farmer's satisfaction on the insecticide used. Data collection was done by interv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e2ca3e94ae774f0e88f330d925542de2