Zobrazeno 1 - 10
of 24 167
pro vyhledávání: '"customer satisfaction index"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
HADI SAPUTRA, RINITA ISTIQOMAH
Publikováno v:
Jurnal Jaminan Kesehatan Nasional, Vol 4, Iss 1, Pp 66-76 (2024)
Mobile JKN is a non-face-to-face application that has many features and makes it easier for participants to maximize the national health insurance program organized by BPJS Kesehatan. As of June 2023, in the Surakarta area, the number of Mobile JKN r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3621848857564e4dbade2e499a9391d1
Publikováno v:
Management and Economics Review, Vol 9, Iss 1, Pp 41-60 (2024)
Measuring customer satisfaction is an efficient method for evaluating organisational performance of firms, especially in today’s competitive environment. In the Algerian context, where the industry is developing rapidly and the customer satisfactio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18b4b9161b084cf492173b54680f1762
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Application Business & Management / Jurnal Aplikasi Bisnis dan Manajemen. Sep2022, Vol. 8 Issue 3, p891-899. 9p.
Publikováno v:
Sistemasi: Jurnal Sistem Informasi, Vol 13, Iss 1, Pp 202-215 (2024)
The current advancement in information technology brings convenience to users, especially in accessing the internet, including through mobile devices like smartphones. The rapid growth in internet usage, particularly via mobile devices, is driven by
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22fba2f718024fb98deeb8945f628ef6
Autor:
Yuliyanto, Heri1 (AUTHOR) h.yulianto@ui.ac.id, Chotib, Chotib2 (AUTHOR), Subroto, Athor3 (AUTHOR), Aufa, Badra Al1 (AUTHOR), Sancoko, Sancoko1 (AUTHOR), Kusumaningrum, Dian4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Proceedings (2504-3900). 12/22/2022, Vol. 83 Issue 1, p36. 7p.
Publikováno v:
Jurnal Manajemen Dan Kewirausahaan, Vol 10, Iss 2, Pp 160-167 (2022)
This study aims to examine the correlation between fuel prices and service tariffs towards customer satisfaction. This study is conducted at post fuel price changes. The sample of this study uses Simple Random Sampling as 86 respondents. The result s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f07917b420704656b5b904acab56fd77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.