Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"customer lifetime value (CLV)"'
Publikováno v:
Benchmarking: An International Journal, 2023, Vol. 31, Issue 7, pp. 2411-2438.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BIJ-07-2021-0431
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
This study examines how price sensitivity parameters affect customer lifetime value in the luxury business. Quality, position, information, time, and customer lifetime were examined as price sensitivity factors followed by a conceptual model and rese
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/968558aeb8a54024b26ccbba452a54c9
Autor:
Nafez Ali, Osama Samih Shabn
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
This paper delves into the intricate interplay among Customer Lifetime Value (CLV), strategic marketing practices, and their impact on organizational financial performance. Aimed at informing strategic decision-making for marketers and business leade
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e00773e4ef01456b8f46d010d9a2189a
Publikováno v:
Journal of Modelling in Management, 2021, Vol. 17, Issue 4, pp. 1144-1176.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JM2-12-2020-0319
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Research in Industrial Engineering, Vol 11, Iss 1, Pp 62-76 (2022)
Accurate identification, attracting, and keeping the customers particularly loyal Customer Relationship Management (CRM) with the goal of optimum allotment of resources and achievement to higher profit is not a competitive profit, but it is a life pe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93cb7b8929ba4205a603c71cfff71f3f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Accounting Review, 2017 May 01. 92(3), 31-56.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26550659