Zobrazeno 1 - 10
of 182
pro vyhledávání: '"customer dissatisfaction"'
Autor:
Maha S. HABOBATI, Thowayeb H. HASSAN, Mohamed Y. HELAL, Bahadur A. BILALOV, Omar M. ALI, Nabila N. ELSHAWARBI
Publikováno v:
Geo Journal of Tourism and Geosites, Vol 51, Iss 4 supplement, Pp 1738-1748 (2023)
To investigate customer technostress antecedents and consequences of the restaurants’ food-ordering apps and suggest a coping strategy (i.e., customer orientation). This qualitative study relied on twenty-three semi-structured interviews with Egy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d15ebe5d86d4ac09e0d996b5df065a6
Autor:
Nicolas Ruytenbeek
Publikováno v:
Languages, Vol 9, Iss 8, p 274 (2024)
In today’s digital society, social networks such as Twitter are a preferred place for expressing one’s emotions, especially when they are negative. Despite a growing interest in the variety of linguistic realizations of commuters’ complaints, l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b122c504eb54eb6ab867a910177569d
Autor:
Saldanha, Avil
Publikováno v:
Emerald Emerging Markets Case Studies, 2023, Vol. 13, Issue 2, pp. 1-15.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EEMCS-10-2022-0372
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2021, Vol. 40, Issue 3, pp. 458-483.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-05-2021-0192
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 47896-47905 (2022)
Home energy management (HEM) systems optimize electricity demand of appliances according to the price-based demand response (DR) programs. Undoubtedly, customer satisfaction is of such importance that if not taken into consideration, it prevents cust
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f5f2b5bf0474093a8b1d5bdc32ab021
Publikováno v:
Industrial Management & Data Systems, 2020, Vol. 121, Issue 6, pp. 1353-1374.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMDS-12-2019-0656
Publikováno v:
مطالعات مدیریت راهبردی, Vol 12, Iss 47, Pp 63-78 (2021)
Aim and Introduction. The issue of coordination identified as a key management issue in the supply chain. Service supply chain due to its different characteristics, and the products in the service supply chain are service-oriented, complex and more i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eca96ed8e4d24ceca7f3feaea973f7af
Autor:
Żbikowska, Agnieszka
Publikováno v:
Folia Oeconomica Stetinensia. 20(2):484-494
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=994025