Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"customer demandingness"'
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2023, Vol. 39, Issue 2, pp. 423-437.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-08-2022-0366
Autor:
Lee, Myoung-Soung, Yoo, Jaewon
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2023, Vol. 41, Issue 7, pp. 1945-1973.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-12-2022-0541
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The service-sales interaction should be aligned within and outside the organization, but many companies are not harvesting the benefits of this technique. In line with the conservation of resources (COR) theory, the current research investigates the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e339242e28344859add596dd97d930ac
Autor:
Adomako, Samuel
Yes
Although scholars have recognized that alertness is critical in identifying and exploring opportunities, empirical studies exploring when alertness drives innovation are lacking. Drawing insights from the cognitive and contingency perspectiv
Although scholars have recognized that alertness is critical in identifying and exploring opportunities, empirical studies exploring when alertness drives innovation are lacking. Drawing insights from the cognitive and contingency perspectiv
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/17751
Autor:
Tuan Trong Luu
Publikováno v:
Industrial Marketing Management
Business-to-business (B2B) sales sector is among the business sectors severely affected by the COVID-19 outbreak. It is critical to understand how to help the workforce in the B2B sales sector grow resilient through such a crisis. The main aim of thi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.