Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"customer citizenship behaviors"'
Autor:
Li, Shuhao, Wei, Min
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2021, Vol. 33, Issue 2, pp. 587-603.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-07-2020-0656
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Management, Economics and Social Sciences. 11
Customers' voluntary behaviors (i.e., customer citizenship behaviors, CCBs) are of ever-increasing interest, given that they produce extraordinary value for service providers. Whether customer perceived support (CPS) from service providers leads to C
Publikováno v:
مطالعات مدیریت بهبود و تحول, Vol 23, Iss 76, Pp 59-80 (2014)
In recent years, much attention has been paid on customer citizenship behavior in the field of marketing. It is possible for customers to engage in a complex citizenship behaviors like those of employees to lead the organization in a particular direc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1eeceba4eb743c7ace317081288031a
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
The consumption of tourism and hospitality experiences has increased over the past decade. Nowadays, with the advancements in technology, aligned with more demanded and empowered customers, hospitality environments are more competitive than ever. Man
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::eb5a6948aa1289da4fc4c896837716c5
Publikováno v:
Sustainability, Vol 7, Iss 9, Pp 12502-12520 (2015)
Sustainability
Volume 7
Issue 9
Pages 12502-12520
Sustainability
Volume 7
Issue 9
Pages 12502-12520
Compared with previous studies that have focused on customers’ behavioral intentions or the factors that influence purchase behaviors on blogs or discussion boards, in this study, we examine the factors of independent food blogs or discussion board
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.