Zobrazeno 1 - 10
of 2 307
pro vyhledávání: '"curriculum-based measurement"'
Publikováno v:
Psicología Educativa: Revista de los Psicólogos de la Educación, Vol 30, Iss 2, Pp 101-110 (2024)
Early detection and intervention play a crucial role in the prognosis of children with specific learning disabilities. Due to the complexity of the writing process and its persistence into adulthood, tools for early detection are essential. Curriculu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8a913130b2a44d6e85a484a5c4c9e632
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 1, p 76 (2024)
By immediately responding to achievement progress data, teachers can improve students’ performance by using curriculum-based measurement. However, there are studies showing that teachers are prone to make biased judgments about the students providi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/472c091ad59242248640f5b0313fdbbb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
One of the main goals of the teacher and the school system as a whole is to close learning gaps and support children with difficulties in learning. The identification of those children as well as the monitoring of their progress in learning is crucia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8b3335bbe3c4dbf97261eb26560a636