Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"curriculum transition"'
Autor:
Tobias B.B. Boerboom, Laura E. Olthof, Remco C. Jongkind, Chloé E.C. Bras, Kim Win Pang, Ellen L. van Veen
Publikováno v:
MedEdPublish, Vol 13 (2024)
The COVID-19 pandemic and the following lockdown forced educational institutions to transform their face-to-face curriculum into an online programme in a matter of weeks. In this article, we present 12 tips for a successful transition based on the ch
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6eb69a525f3469abcf4c48222dae090
Publikováno v:
心理社会的支援研究 = Reports from the Faculty of Psychosocial Support Research. 9:3-14
The Revised fundamental Law of Education enacted in 2006 and the revision of 1989 to the Courses ofStudy caused interest in the curriculum design and implementation related to connection between kindergartensand nurseries and elementary schools. The
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bras CEC; Teaching & Learning Centre, Amsterdam University Medical Centres, Amstersdam, North Holland, The Netherlands., Jongkind RC; Teaching & Learning Centre, Amsterdam University Medical Centres, Amstersdam, North Holland, The Netherlands., van Veen EL; Teaching & Learning Centre, Amsterdam University Medical Centres, Amstersdam, North Holland, The Netherlands., Pang KW; Teaching & Learning Centre, Amsterdam University Medical Centres, Amstersdam, North Holland, The Netherlands., Olthof LE; Teaching & Learning Centre, Amsterdam University Medical Centres, Amstersdam, North Holland, The Netherlands., Boerboom TBB; Faculty of Veterinary Medicine, Utrecht University, Utrecht, Utrecht, The Netherlands.
Publikováno v:
MedEdPublish (2016) [MedEdPublish (2016)] 2024 Jul 11; Vol. 13, pp. 211. Date of Electronic Publication: 2024 Jul 11 (Print Publication: 2023).