Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"curriculum redesign"'
Autor:
Vo Thi Kim Anh
Publikováno v:
Tạp chí Khoa học, Vol 53, Iss Special Issue 2, Pp 221-232 (2024)
The 21st century has brought significant challenges to higher education, including rising tuition costs, limited accessibility, and curricula that often fail to prepare graduates for the demands of the modern workforce. This paper investigates these
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/50676eba842343f7a0cd70682b54da6f
Autor:
Maemonah, Mohamad Agung Rokhimawan
Publikováno v:
Edulab: Majalah Ilmiah Laboratorium Pendidikan, Vol 9, Iss 1, Pp 159-177 (2024)
This research is prompted by teachers' lack of understanding about curriculum design, influenced by many holidays due to local wisdom in Papua. The lack of understanding of curriculum redesign causes the learning to not reach the target set. This stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42dd9a4abf6c44b2854732e778d4a9a6
Autor:
Mingtai Chen
Publikováno v:
Engineering Reports, Vol 6, Iss 11, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract This study addresses a gap in existing literature by exploring the impact of an aerodynamics laboratory course on students' readiness for senior design projects in Aerospace Engineering at North Carolina State University. The redesigned curr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ad2720f55dd4d6fac9b26f8c4e743c2
Publikováno v:
ICT and Innovation in Teaching Learning Methods in Higher Education
Autor:
Keejoon Yoon, Joo-Youn Lee
Publikováno v:
Cheyuk gwahag yeon-gu, Vol 34, Iss 1, Pp 155-163 (2023)
PURPOSE This study aims to analyze elective courses in overseas physical education curricula and explore directions to improve the national physical education curriculum. METHODS Physical education curricula from the Ontario Ministry of Education and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fcac6ee15c6e41bb8d3472e8e8ad59ae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 11, p 1153 (2023)
Anatomy and physiology courses have been identified as a major barrier to the persistence and graduation of undergraduate students seeking careers in the health professions. This break in the health profession’s educational pipeline may have implic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73b28a191b9e4f8892a5b583c59b2f26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Keejoon Yoon, Ji-Young Seo
Publikováno v:
Cheyuk gwahag yeon-gu, Vol 31, Iss 4, Pp 759-774 (2020)
Purpose The purpose of this study was to explore the concept of physical education redesign. Methods Studies on curriculum redesign, physical education curriculum redesign and the revised 2015 physical education curriculum were collected and analysed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f39a3ff2dcb54631a209402861aabf14