Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"curriculum injustices"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
This study sought to examine how the Fourth Industrial Revolution (4IR) has promulgated curriculum (in) justices within basic education contexts in South Africa. Utilizing qualitative methods, we interviewed fifteen students and three teachers from t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e233220065546408868ceb253435b8c
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
In this study, we argue that the different curriculum reforms South Africa embarked on have not really helped break the existing socio-economic inequalities. Precisely, the various reforms (e.g., C2005, NCS, and CAPS) initiated by the South African g
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26a4615c51514696afa5158b86963427
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.