Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"curriculum for sustainability"'
Autor:
Fisher, Josie, Bonn, Ingrid
Publikováno v:
Australian Journal of Environmental Education, 2017 Mar 01. 33(1), 18-33.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26422951
Autor:
Francisco Manuel Moreno-Pino, Rocío Jiménez-Fontana, José María Cardeñoso Domingo, Pilar Azcárate Goded
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 3, p 199 (2022)
Humankind is faced with major global challenges to ensure the future of our planet. Target 4.7 of Sustainable Development Goal 4 (quality education) of the 2030 Agenda establishes the importance of ensuring that all learners acquire the theoretical a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e30b747cab3d458d97fdf5ee56b9131a
Autor:
Pilar Azcárate Goded, Francisco Manuel Moreno-Pino, JOSÉ MARÍA CARDEÑOSO-DOMINGO, Rocío Jiménez-Fontana
Publikováno v:
Education Sciences; Volume 12; Issue 3; Pages: 199
Humankind is faced with major global challenges to ensure the future of our planet. Target 4.7 of Sustainable Development Goal 4 (quality education) of the 2030 Agenda establishes the importance of ensuring that all learners acquire the theoretical a
Autor:
José María Cardeñoso Domingo, Rocío Jiménez-Fontana, Francisco Manuel Moreno-Pino, Pilar Azcárate Goded
Publikováno v:
Sustainability 2021, 13(10), 5629
RODIN. Repositorio de Objetos de Docencia e Investigación de la Universidad de Cádiz
instname
Sustainability
Volume 13
Issue 10
Sustainability, Vol 13, Iss 5629, p 5629 (2021)
RODIN. Repositorio de Objetos de Docencia e Investigación de la Universidad de Cádiz
instname
Sustainability
Volume 13
Issue 10
Sustainability, Vol 13, Iss 5629, p 5629 (2021)
This article presents the results of the analysis of the presence of the sustainability competencies proposed by the Sectoral Commission of the Conference of Rectors of Spanish Universities in three degrees in the area of Didactics of Mathematics of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::55ee38ee00c6154483d00c6acf613f2d
http://hdl.handle.net/10498/25328
http://hdl.handle.net/10498/25328
Publikováno v:
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Sustainability, Vol 13, Iss 8813, p 8813 (2021)
Sustainability
Volume 13
Issue 16
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Sustainability, Vol 13, Iss 8813, p 8813 (2021)
Sustainability
Volume 13
Issue 16
This study aims at creating and validating an instrument to assess the level of mastery in sustainability competencies of freshmen students in business-related studies. To reach this goal, a questionnaire that captures the level of acquisition of the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9810786dfbb21be8329804c5b8f0f766
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sue L. T. McGregor
Publikováno v:
Sustainability, Vol 5, Iss 8, Pp 3562-3580 (2013)
Sustainability; Volume 5; Issue 8; Pages: 3562-3580
Sustainability; Volume 5; Issue 8; Pages: 3562-3580
In preparation for the UN Decade of Education for Sustainable Development, UNESCO communicated its conceptualization of education for sustainable development (ESD). This paper does not assume that UNESCO was ineffective in communicating its approach