Zobrazeno 1 - 10
of 3 804
pro vyhledávání: '"curriculum elements"'
Autor:
A. I. Chuchalin
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 29, Iss 7, Pp 9-21 (2020)
Rubrics have been developed to evaluate the level of compliance of curriculum elements with the recommendations of the CDIO-FCDI-FFCD Standards in the process of modernizing engineering programs for undergraduate, graduate and postgraduate studies. A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a150c6bb59ed4cedbd6f7694244ec0c6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Future of Medical Education Journal, Vol 11, Iss 2, Pp 3-7 (2021)
Background: Competency-based program is one of the effective approaches that has attracted the policy makers’ attention in the process of medical education and promotion of its quality. Regarding the important role of this approach, this research a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/550ef80d3c4246a488445ec0fe73879b
Publikováno v:
Future of Medical Education Journal. Spring2021, Vol. 11 Issue 2, p3-7. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
فصلنامه نوآوریهای آموزشی, Vol 14, Iss 2, Pp 32-46 (2015)
The main goal of this study was examining the views of 1st grade high school physics teachers about the role of curriculum elements of Physics 1 (objectives, content, teaching strategies, learning materials, learning activities, time, space, classifi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/741a6f8d43754c3193fd92115aef7f45
Publikováno v:
Journal of Physical Education / Tiyu Xuekan; Jan2022, Vol. 29 Issue 1, p111-117, 7p
Publikováno v:
Development Strategies in Medical Education, Vol 5, Iss 2, Pp 1-12 (2018)
Introduction: Evaluation of academic programs and courses has been a constant need to improve the quality of higher education. Thus purpose of this research was evaluation of quality of curriculum elements in educational sciences field. Methods: Rese
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e9d7fa2a91e84148acc5af842ab7891e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Çelik, Raşit1 (AUTHOR) rcelik@umail.iu.edu
Publikováno v:
Educational Philosophy & Theory. Dec2016, Vol. 48 Issue 14, p1464-1474. 11p.